باب اسفنجی : بادیگارد | Sponge Bob: The Chaperone
سینمایی مدت زمان: 58 دقیقه سال تولید: 2017

دانلود انیمیشن باب اسفنجی : بادیگارد با دوبله فارسی Sponge Bob: The Chaperone

در انیمیشن باب اسفنجی : بادیگارد یک زیست شناس دریا به نام «استفن هیلنبرگ» در زمان دانشجویی‌اش یک داستان بامزه از جانوران دریایی ساکن در کنار یک صخره نوشت. بعد از اتمام دانشگاه، او در زمینه انیمیشن سازی تحصیل کرد. سپس با الهام از داستانی که نوشته بود، داستان انیمیشن باب اسفنجی شلوار مکعبی را خلق کرد. او برای ارائه‌ی کارش در استودیو نیکلودیون با یک آکواریوم که در آن شخصیت‌های این انیمیشن را گذاشته بود وارد شد و ایده‌اش مورد قبول واقع شد. بالاخره فصل اول این انیمیشن در سال 1999 پخش شد و به اندازه‌ای محبوب و پرطرفدار شد که بعد از گذشت 21 سال هنوز هم مخاطبان خودش را دارد.

در هر قسمت این سریال، باب اسفنجی با عنوان انیمیشن باب اسفنجی : بادیگارد با دوستان و همکارانش ماجرایی جدید را رقم می‌زنند. در این قسمت با عنوان بادیگارد ماجرا از این قرار است که جشن پایان سال نزدیک است و دختر نوجوان آقای خرچنگ یعنی «پِرل» می‌خواهد به مهمانی پایان سال برود. پرل لوس و ناز پرورده است و برای به دست آوردن هر چیزی آن قدر گریه می‌کند تا برایش فراهم شود. او گریه کنان به رستوران آقای خرچنگ می‌رود و می‌گوید که برای رفتن به مهمانی هیچ همراهی ندارد. آقای خرچنگ که می‌داند هیچ کس حاضر نیست با پرل برود به باب اسفنجی پیشنهاد می‌دهد تا دخترش را همراهی کند. باب با کمال میل می‌پذیرد و عصر آن روز با یک لیموزین و در حالی که یک کت و شلوار زیبا پوشیده به خانه‌ی پرل می‌رود. توقعات پرل زیاد است و باب اسفنجی برای اینکه قدش بلند شود روی یک چوب دستی ایستاده است. آیا ماجرا آن طور که باید پیش می‌رود؟ تماشای این قسمت بامزه و جذاب را از دست ندهید.

 انیمیشن باب اسفنجی : بادیگارد دوبله فارسی Sponge Bob: The Chaperone را می‌توانید از اپلیکیشن و وب سایت ویزور کیدز تماشا و یا در صورت تمایل آن را دانلود کنید. همچنین تمام قسمت‌های سریال انیمیشنی باب اسفنجی با دوبله فارسی در ویزور در دسترس علاقمندان قرار دارد. امیدواریم از تماشای آنها لذت ببرید.