پلودی ماشین پلیس | Ploddy The Police Car On TheCase
سینمایی مدت زمان: 69 دقیقه سال تولید: 2014

انیمیشن دوبله فارسی پلودی ماشین پلیس / Ploddy The Police Car On TheCase

در انیمیشن پلودی ماشین پلیس ماجرا از این قرار است که شاهزاده خانم به شهر آمده است تا بعد از مراسم جشن و سخنرانی، پارک جنگلی حفاظت شده را افتتاح کند. پارکی که اقامتگاه عقاب‌های نادر و همچنین حیوانات کمیاب آن منطقه است. پلودی هم قرار است او را همراهی کند. پلودی بسیار منظم و دوست داشتنی است. او کارواش رفته و تمیز خودش را به شاهزاده خانم می‌رساند تا قسمت‌های مختلف پارک را به او نشان دهد.

در ادامه‌ی انیمیشن پلودی ، شاهزاده خانم همراه با پلودی و رئیس پلیس شهر از سنجاب‌ها، روباه‌ها و آبشار معروف و پر از ماهی پارک دیدن می‌کنند. سپس پلودی، قله‌ی عقاب را به شاهزاده نشان می‌دهد. قله‌ای باشکوه در میان درختان سرسبز پارک جنگلی که به تازگی یک عقاب در نوک آن لانه ساخته و تخم گذاشته است. شاهزاده خانم با تاکید از رئیس پلیس و پلودی می‌خواهد که از این پرنده‌ی زیبا و باشکوه مراقبت کنند. در نهایت پلودی مسئول حفاظت از عقاب می‌شود.

کمی آن طرف تر دختری نوجوان با مادرش که یک شکارچی است کمپ زده‌اند. شکارچی با دوربینش عقاب پارک جنگلی را در حال پرواز می‌بیند و تصمیم می‌گیرد آن را شکار کند. دخترک با این کار موافق نیست و حیوانات را دوست دارد اما نمی‌تواند جلوی مادرش را بگیرد. شکارچی خودش را گردشگر جا می‌زند و به سمت پارک می‌رود. آیا نقشه‌ی شکارچی درست از آب در می‌آید؟ آیا پلودی می‌تواند جلوی او را بگیرد؟ تماشای این انیمیشن را از دست ندهید.

انیمیشن پلودی ماشین پلیس یک انیمیشن خانوادگی و ماجراجویانه است. این انیمیشن 9 سپتامبر 2014 در آمریکا اکران شده است و امتیاز متوسط از تماشاگران دریافت کرده است. انیمیشن دوبله فارسی پلودی ماشین پلیس / Ploddy The Police Car On TheCase را می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا کنید.