باب اسفنجی : سوءظن به پلانکتون | Plankton Paranoia
سریال ها › باب اسفنجی مدت زمان: 57 دقیقه سال تولید: 2018

انیمیشن باب اسفنجی : سوءظن به پلانکتون با دوبله فارسی Plankton Paranoia

انیمیشن باب اسفنجی یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تلویزیونی است که 2 دهه مهمان خانه‌های مردم بوده است. این انیمیشن که بر اساس آن چند فیلم سینمایی هم ساخته شده است، محصول کمپانی Nickelodeon است. خالق باب اسفنجی یعنی «استیون هیلنبرگ» بر این باور بود که سریال باب اسفنجی در 1 فصل ساخته و تمام شود اما استقبال بی نظیر مخاطبان این انگیزه را به او داد تا به ساخت آن ادامه بدهد. انیمیشن باب اسفنجی از سال 1999 تا کنون پخش می‌شود و نه تنها کودکان بلکه بزرگسالان را سرگرم می‌کند. امروز ما یکی از محبوب ترین قسمت های این سریال به نام باب اسفنجی : سوءظن به پلانکتون را برای دانلود و تماشا در دسترس شما علاقمندان گرامی قرار داده‌ایم.

شخصیت اصلی داستان، یک اسفنج زرد دریایی به نام باب اسفنجی است. او بسیار خوش قلب و سخت کوش است و شخصیتی به دور از هرگونه آلایش دارد. باب در شهر بیکینی باتم زندگی می‌کند و به عنوان همبرگر سرخ کن در رستوران آقای خرچنگ مشغول به کار است. او عاشق شغلش است و تهیه همبرگر را از هر کاری بیشتر دوست دارد.

در این قسمت از انیمیشن باب اسفنجی با عنوان باب اسفنجی : سوءظن به پلانکتون ماجرا از این قرار است که آقای خرچنگ یک روز را برای دستگیری پلانکتون مشخص کرده است. او تصمیم دارد که پلانکتون را حین اجرای یکی از نقشه‌هایش برای بردن فرمول سری همبرگر خرچنگی دستگیر کند. همه‌ چیز آماده است و اقدامات امنیتی انجام شده است اما هیچ خبری از پلانکتون نیست. آقای خرچنگ حتی بطری حاوی فرمول را در وسط رستوران و در ملا عام قرار می‌دهد اما باز هم سر و کله‌ی پلانکتون پیدا نمی‌شود. کم کم آقای خرچنگ به این فکر می‌افتد که احتمالا دیگر پلانکتون فرمول را نمی‌خواهد. تماشای این قسمت پر ماجرا را از دست ندهید...

باب اسفنجی : سوءظن به پلانکتون دوبله فارسی Plankton Paranoia را می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا کنید. همچنین اگر به این انیمیشن سرگرم کننده و کمدی علاقمند هستید، تمام قسمت‌های آن با دوبله فارسی در ویزور قرار دارند. امیدواریم از تماشای آنها لذت ببرید.

ما تماشای انیمیشن های محبوب سال 2020 از جمله داستان جینجر ، بی باک، نورم از قطب شمال: تعطیلات خانوادگی ، غارنشینان 2 ، سه خرس کله پوک ، فروزن 2، انیمیشن درخت آرزوها و ... را نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم.