افسانه کورا / عصر تاریکی | Legend of Korra
سینمایی مدت زمان: 65 دقیقه سال تولید: 2012

دانلود انیمیشن دوبله فارسی افسانه کورا – عصر تاریکی The Legend of Korra

انیمیشن افسانه کورا یک انیمیشن سریالی آمریکایی است. این انیمیشن که در ژانر اکشن و ماجراجویانه است، در ادامه‌ی سریال آواتار: آخرین باد افزار ساخته شده است. انیمیشن افسانه کورا بین سال‌های 2012 تا 2014 پخش شده است و مثل سری قبلش، بسیار محبوب و پرطرفدار است. این سریال در وب سایت imdb در میان بهترین تولیدات تلویزیونی جای دارد و امتیاز بسیار خوب 8.4 از 10 را از تماشاگران گرفته است.

داستان انیمیشن افسانه کورا در همان دنیایی اتفاق می‌افتد که سریال پیشین آن آواتار: آخرین بادافزار در آن بود با این تفاوت که زمان داستان، 70 سال بعد را نشان می‌دهد. در این انیمیشن، گروهی به نام نیلوفر سفید موفق می‌شوند بعد از سال‌ها آواتار جدیدی را پیدا کنند. او دختر آب افزاری به نام کورا از قبیله‌ی آب جنوبی است. آنها برای حفظ جان کورا، هویت او را فاش نمی‌کنند و به او مخفیانه آموزش می‌دهند. اگر از سریال آواتار: آخرین بادافزار به یاد داشته باشید، تنها آواتار است که بر عناصر آب، باد، خاک و آتش تسلط دارد و تنها او است که می‌تواند صلح و امنیت را برقرار کند. حالا سرنوشت همه در دست کورا است.

در این قسمت از این انیمیشن با عنوان افسانه کورا – عصر تاریکی بعد از 10 هزار سال تقارن سیارات از سر گرفته شده است. به این دلیل هم انرژی زیادی آزاد می‌شود. این اتفاق می‌تواند باعث آزاد شدن واتو از زندان شود که در نتیجه‌ی آن نظم جهان به هم ریخته می‌شود. کورا با کمک جینورا، دختر بزرگ تنزین، وارد دنیای ارواح می‌شود تا دروازه‌ی جنوبی را ببندد. با دخالت اونالاک، کورا مجبور می‌شود دروازه شمالی را باز کند. اونالاک نقشه‎ی شومی در سر دارد، او می‌خواهد با واتو ادغام شود و ارواح را بر انسان‌ها مسلط کند...

انیمیشن دوبله فارسی افسانه کورا – عصر تاریکی The Legend of Korra را هم اکنون می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا یا در صورت تمایل آن را دانلود کنید. دیگر قسمت‌های این انیمیشن نیز در ویزور در دسترس علاقمندان قرار دارند. امیدواریم از تماشای آنها لذت ببرید.