باب‌اسفنجی : نجات غریق | sponge bob squarepant
سریال ها › باب اسفنجی مدت زمان: 75 دقیقه سال تولید: 1999

دانلود انیمیشن باب اسفنجی نجات غریق دوبله فارسی

انیمیشن باب اسفنجی SpongeBob SquarePants یک سریال کارتونی آمریکایی محصول کمپانی نیکلودیون Nickelodeon است. پخش این کارتون 21 سال است که ادامه دارد. شخصیت اصلی کارتون باب اسفنجی است. یک اسفنج دریایی که ظاهری شبیه به اسفنج‌های مصنوعی دارد. او مهربان و پرانرژی و گاهی هم دردسر ساز است. باب اسفنجی با دوستانش در شهری در زیر اقیانوس به نام بیکینی باتم زندگی می‌کند. باب در رستوران آقای خرچنگ خوشمزه ترین همبرگرهای تمام اقیانوس را درست می‌کند و در اوقات فراغت با بهترین دوستش پاتریک به شکار عروس‌های دریایی می‌رود. ما امروز یکی از قسمت های قدیمی و محبوب این انیمیشن به نام انیمیشن باب اسفنجی نجات غریق را برای شما علاقمندان انیمیشن آماده کرده‌ایم.

در این قسمت از انیمیشن باب اسفنجی با عنوان انیمیشن باب اسفنجی نجات غریق ، باب و دوستش پاتریک برای تعطیلات به گولاگون رفته‌اند. یک ساحل گرم و آفتابی که گردشگران زیادی را جلب می‌کند. باب اسفنجی و پاتریک در حال آفتاب گرفتن و گپ زدن هستند که سر و صدای تشویق مردم نظرشان را جلب می‌کند. همه دور «لری» که یک نجات غریق تنومند است جمع شده‌اند و او را تشویق می‌کنند. باب از دیدن محبوبیت لری به وجد می‌آید و دلش می‌خواهد او هم نجات غریق شود تا همه دوستش داشته باشند.

یک اتفاق غیر منتظره باعث می‌شود که لری فکر کند باب هم نجات غریق است. آنها کل روز را در ساحل نگهبانی می‌دهند و مراقب مردم هستند. باب هم اوقات خوبی را می‌گذراند تا اینکه از یک طرف صدا می‌زنند و تقاضای کمک می‌کنند. حالا وقت آن رسیده که نجات غریق واقعی خودش را نجات دهد. چه اتفاقی خواهد افتاد؟ تماشای این قسمت را از دست ندهید.

انیمیشن باب اسفنجی نجات غریق دوبله فارسی را می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا یا در صورت تمایل آن را دانلود کنید. همچنین اگر به این اسفنج زرد بامزه علاقه دارید، همه‌ی قسمت‌های کارتون باب اسفنجی با دوبله فارسی در ویزور در دسترس شما علاقمندان قرار دارد. امیدواریم از تماشای آنها لذت ببرید. ضمنا شما می توانید ده ها انیمیشن جدید و محبوب مانند انیمیشن به پیش ، شگفت انگیزان، ترول ها 2 ، اسکوب، ویلوبی ها ، جاسوسان نامحسوس، انیمیشن متصل و ... را با دوبله فارسی از وب سایت ویزور کیدز تماشا کنید.