زورو بازگشت به آینده | Zorro: Return to the Future
سینمایی مدت زمان: 58 دقیقه سال تولید: 2007

دانلود انیمیشن زورو بازگشت به آینده با دوبله فارسی Zorro: Return to the Future

دانلود انیمیشن zorro return to the future

زورو Zorro یک شخصیت داستانی است که نویسنده‌ای به نام «جانستون مک کالی» در سال 1919 آن را خلق کرده است. زورو یک قهرمان اسپانیایی نقاب‌پوش است که سوار بر اسب سیاهش تورنادو می‌شود و از فقرا و نیازمندان دفاع می‌کند. او معمولا بعد از انجام ماموریتش یک حرف Z را با شمشیرش می‌نویسد که به نوعی امضای او است. در زندگی واقعی‌اش او یک نجیب زاده به نام «دون دیه‌گو دلاوگا» است. او برادری (در بعضی نسخه‌ها دوستی لال) به نام «برناردو» دارد که بسیاری مواقع به او کمک می‌کند. از شخصیت زورو تعداد بسیاری فیلم، سریال و انیمیشن ساخته شده است و شخصیت او را بازیگران بزرگی از «آلن دلون» تا «آنتونیو باندراس» بازی کرده‌اند. در انیمیشن زورو بازگشت به آینده از زورو او را با ظاهری مدرن و در فضای شهری مشاهده می‌کنید.

در انیمیشن زورو بازگشت به آینده در سال 2015 نوجوانی به نام «دیه‌گو دلاوگا» با خانواده‌اش زندگی می‌کند. او از نواده‌های زورو است و با نقاب و سلاح به کمک مردم نیازمند می‌رود و با شرارت مبارزه می‌کند. اولین بار او از پدربزرگش شنید که با زورو نسبت فامیلی دارد و از همان موقع تصمیم گرفت راه جد بزرگش را ادامه دهد. او از اسلحه‌ای همه فن حریف و لیزری استفاده می‌کند. همچنین این زوروی جدید یک دوست لال به نام برناردو دارد که هم به او  در کارهایش کمک می‌کند و هم کمک می‌کند دیه‌گو هویتش را مخفی نگه دارد. مثلا در جمعی که دیه‌گو حضور دارد برناردو با لباس زورو حاضر می‌شود تا جای شک باقی نماند.

همه‌ شخصیت‌های اصلی داستان اصلی زورو در این نسخه‌ی مدرن انیمیشنی هم حضور دارند. مثلا گروهبان گارسیا با همین نام به عنوان افسری فاسد و البته دست و پا چلفتی حضور دارد. انیمیشن زورو بازگشت به آینده دوبله فارسی را می‌توانید از سایت یا اپلیکیشن ویزور دانلود و تماشا کنید.

از دیگر انیمیشن های محبوب که داستانی هیجان انگیز دارند، می توان به انیمیشن جاسوسان نامحسوس اشاره کرد که شما را به تماشای این انیمیشن نیز دعوت می کنیم.

شما همچنین می‌توانید جدیدترین انیمیشن های روز دنیا از جمله فینیس و فرب کندیس در برابر جهان ، ویلوبی ها، به سوی خانه ، به پیش، ایوان بی نظیر ، بی باک، نورم از قطب شمال: تعطیلات خانوادگی و ... را نیز در وب سایت ویزور دانلود و تماشا کنید.

عوامل

card image

کریس ایوانز

کارگردان

مشاهده آثار

card image

مایور مارتینز

صداپیشه

مشاهده آثار