کاسپر در مدرسه وحشت | Casper's Scare School
سینمایی مدت زمان: 76 دقیقه سال تولید: 2006

دانلود انیمیشن کاسپر در مدرسه وحشت دوبله فارسی Casper's Scare School

در انیمیشن کاسپر در مدرسه وحشت با نام دیگر کاسپر در مدرسه اسرارآمیز داستان از این قرار است که عموهای بدجنس کاسپر مثل همیشه نقشه دارند مردم را بترسانند. آنها در کوچه، خیابان، فروشگاه و هر جایی وحشت به دل مردم می‌اندازند. کاسپر کوچولو هم قرار بود جزئی از این تئاتر وحشت باشد اما مثل همیشه با عذر و بهانه از رفتن خودداری کرد. کاسپر یک روح مهربان است و به جای اینکه بچه‌ها را بترساند ترجیح می‌دهد با آنها دوست شود.

پادشاه دنیای وحشت، سراغ عموهای کاسپر می‌رود و به آنها هشدار می‌دهد که رفتار کاسپر باعث نابودی آنها خواهد شد و او هرچه سریعتر باید یاد بگیرد که مردم را بترساند. به همین منظور آنها کاسپر را به مدرسه وحشت در دره سایه‌ها می‌فرستند تا در آنجا فنون ترساندن را یاد بگیرد. در آنجا او با یک مومیایی به نام «را» و یک زامبی به نام «مانتا» آشنا می‌شود. آنها هم همین مشکل کاسپر را دارند و به این امید که بعد از پایان دوره همنوعان خود را سربلند می‌کنند به مدرسه وحشت آمده‌اند. اما چطور می‌شود به این آماتورهای مهربان وحشتناک بودن را یاد داد؟ پیشنهاد می‌کنیم تماشای انیمیشن کاسپر در مدرسه وحشت را از دست ندهید.

انیمیشن کاسپر در مدرسه وحشت Casper's Scare School یک انیمیشن کمدی و خانوادگی و محصول Harvey Films است. این انیمیشن بر اساس کتاب مصوری به نام «کاسپر روح دوست داشتنی Casper the Friendly Ghost» ساخته شده است. این انیمیشن سینمایی 20 اکتبر 2006 اکران شد و امتیاز متوسطی از تماشاگران گرفت. 2 سال بعد یک بازی ویدیویی با همین نام ساخته و روانه بازار شد. همچنین سال 2009 سریالی انیمیشنی با نام کاسپر در مدرسه وحشت در 2 فصل و 52 قسمت ساخته شد. انیمیشن دوبله فارسی کاسپر در مدرسه وحشت Casper's Scare School را می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور تماشا یا در صورت تمایل آن را دانلود کنید.

تمام سنین
طنز فانتزی

عوامل

card image

جان دیماجیو

بازیگر

مشاهده آثار

card image

بیلی وست

بازیگر

مشاهده آثار

card image

جیم بلوشی

بازیگر

مشاهده آثار

card image

باب سجت

بازیگر

مشاهده آثار

card image

کریستی کارلوس رومانو

بازیگر

مشاهده آثار

card image

مارک گراواس

کارگردان

مشاهده آثار