باب اسفنجی : باب در آشپزخانه | Bob In The Kitchen
سریال ها › باب اسفنجی مدت زمان: 63 دقیقه سال تولید: 2013

دانلود انیمیشن باب اسفنجی : باب در آشپزخانه با دوبله فارسی Bob In The Kitchen

داستان این قسمت از باب اسفنجی با نام انیمیشن باب اسفنجی : باب در آشپزخانه با یکی دیگر از نقشه‌های پلانکتون شروع می‌شود. او همیشه در تلاش برای دزدیدن فرمول سری همبرگر خرچنگی از رستوران آقای خرچنگ است و البته همیشه هم ناکام می‌ماند. این با او خودش را در یکی از کنجدهای روی نان همبرگر پنهان می‌کند تا به آشپزخانه راه پیدا کند و از باب اسفنجی فرمول سری را یاد بگیرد. کمی بعد او خودش را روی میز سندی، دوست باب اسفنجی، می‌بیند. بله او روی ساندویچ سندی است.

سندی در انیمیشن باب اسفنجی : باب در آشپزخانه یک سنجاب است و برای زندگی در زیر آب و در بیکینی باتم لباس ویژه‌ای دارد که در آن اکسیژن است و آب به آن نفوذ نمی‌کند. او همین که ساندویچ را زیر لباس مخصوصش می‌برد و گاز می‌زند، پلانکتون به سرعت خودش را از نان جدا می‌کند و در گوشه‌ای از لباس سندی پنهان می‌شود اما چون در آنجا هیچ آبی وجود ندارد او بیهوش می‌شود. با پاشیده شدن قطرات آب روی بدنش، پلانکتون به هوش می‌آید و متوجه می‌شود در خانه سندی و در حمام است.

سندی هنگام دوش گرفتن پوستش را از تنش بیرون می‌آورد. پلانکتون با دیدن این صحنه پوست را می‌دزدد و با خودش به چام باکت می‌برد. او نقشه دارد این بار خودش را به جای سندی جا بزند و وارد آشپزخانه شود تا بالاخره به فرمول سری برسد. آیا او موفق می‌شود؟ پیشنهاد می‌کنیم تماشای انیمیشن باب اسفنجی : باب در آشپزخانه را از دست ندهید.

کارتون باب اسفنجی شلوار مکعبی SpongeBob SquarePants یک انیمیشن سریالی آمریکایی و محصولی از نیکلودئون Nickelodeon است. این انیمیشن از سال 1999 از تلویزیون آمریکا پخش می‌شود. اگر به این شخصیت بامزه و دوست داشتنی علاقه دارید، تمام قسمت‌های کارتون دوبله فارسی باب اسفنجی را می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا یا در صورت تمایل آن را دانلود کنید. همچنین انیمیشن باب اسفنجی : باب در آشپزخانه Bob In The Kitchen دوبله فارسی از امروز در ویزور در دسترس علاقمندان قرار دارد. امیدواریم از تماشای آن لذت ببرید. امیدواریم از تماشای دیگر انیمیشن های روز دنیا از جمله انیمیشن متصل ، به پیش، ترول ها 2 ، مینیون ها ظهور گرو، ویلوبی ها و ... نیز در وب سایت ویزور کیدز لذت ببرید.

تمام سنین
طنز