جادوگر شهر از: بازگشت دوروتی | Legends of Oz: Dorothy’s Return
سینمایی مدت زمان: 87 دقیقه سال تولید: 2013

دانلود انیمیشن دوبله فارسی جادوگر شهر از: بازگشت دوروتی / Legends of Oz Dorothy's Return

انیمیشن جادوگر شهر از: بازگشت دوروتی یک انیمیشن فانتزی و موزیکال است که با برداشتی آزاد از رمان «دوروتی از اُز  Dorothy of Oz» ساخته شده است. در داستان اصلی دوروتی دختر بچه‌ای است که در کنار خانواده‌اش در مزرعه‌ای در کانزاس زندگی می‌کند. یک روز که او با سگش توتو در خانه است، یک گردباد بزرگ او را با کل ساختمان خانه از جا بلند می‌کند و در سرزمین اُز به زمین می‌گذارد. زمانی که او از خانه بیرون می‌آید می‌بیند که همه غرق در شادی هستند چون خانه‌ی او درست روی جادوگر بدجنس افتاده و او را از بین برده است.

اگرچه برای دوروتی این سرزمین بسیار جذاب و عجیب است اما تصمیم می‌گیرد هرطور شده به خانه برگردد. به او پیشنهاد می‌کنند که برای کمک گرفتن سراغ جادوگر اُز برود و به این ترتیب دوروتی راهی می‌شود. در مسیر او چند دوست هم پیدا می‌کند. مترسکی که مغز ندارد و سرش پر از کاه است، یک آدم آهنی که قلب ندارد و شیری که دل و جرات ندارد. آنها با دوروتی همراه می‌شوند تا برای حل مشکل خود از جادوگر کمک بگیرند. بالاخره و بعد از ماجراهای بسیاری که آنها پشت سر می‌گذارند، دوروتی موفق می‌شود به خانه برگردد.

در این انیمیشن با عنوان بازگشت دوروتی، او دوباره با طوفانی در کانزاس به اُز برمی‌گردد اما این بار آنجا را متفاوت از قبل می‌بیند. او حالا سعی می‌کند دوستانش را پیدا کند. اما چه ماجراهایی در انتظار دوروتی است؟ او چطور دوستانش را پیدا می‌کند؟ تماشای این انیمیشن را از دست ندهید. انیمیشن دوبله فارسی جادوگر شهر از: بازگشت دوروتی / Legends of Oz Dorothy's Return را می‌توانید از وب سایت یا اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا یا در صورت تمایل آن را دانلود کنید.