داستان اردک دافی خسیس | Bah HumDuck
سینمایی مدت زمان: 43 دقیقه سال تولید: 2006

دانلود انیمیشن داستان اردک دافی خسیس با دوبله فارسی Bah HumDuck

داستان انیمیشن داستان اردک دافی خسیس برگرفته از داستان «اسکروچ» در رمان A Christmas Carol  از چارلز دیکنز Charles Dickens است با این تفاوت که در این انیمیشن، شخصیت‌های داستان همان شخصیت‌های اصلی و محبوب Looney Tunes هستند. ماجرا از یک روز برفی نزدیک به کریسمس شروع می‌شود. دافی داک یک اردک بسیار ثروتمند و صاحب فروشگاهی بزرگ است اما خسیس و بداخلاق است. او به تعطیلات و کریسمس اهمیتی نمی‌دهد، به نیازمندان کمک نمی‌کند و تنها چیزی که برایش مهم است، پول جمع کردن است به طوری که باگز بانی او را عمو اسکروچ صدا می‌زند. او قیمت اجناسش را برای خرید عید چند برابر کرده است و از کارمندانش بیش از توان آنها کار می‌کشد.

در ادامه انیمیشن داستان اردک دافی خسیس خواهید دید که یک روز مانده به کریسمس معاون دافی یعنی آقای پورکی از او خواهش می‌کند که کمی به او افزایش حقوق بدهد تا بتواند یک عروسک به عنوان هدیه کریسمس برای دخترش پرسیلیا بخرد اما دافی مخالفت می‌کند. کمی بعد زمانی که دافی در اتاق مدیریت نشسته است، روح سیلوستر، یکی از سرمایه داران موفق شهر که زمانی الگوی دافی بود، به دیدن او می‌آید. سیلوستر به دافی هشدار می‌دهد که اگر رفتارش را با بقیه درست نکند، 3 روح ترسناک برای بردن او از این دنیا سراغش می‌آیند. دافی حسابی ترسیده و باید کاری کند...

انیمیشن اردک دافی خسیس یک انیمیشن کمدی-درام با حضور شخصیت‌های لونی تونز است. این انیمیشن 14 نوامبر 2006 به مناسبت کریسمس به صورت DVD منتشر شد. انیمیشن دوبله فارسی داستان اردک دافی خسیس Bah HumDuck را می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور تماشا یا در صورت تمایل آن را دانلود کنید. همچنین اگر به انیمیشن‌هایی با داستان کریسمس علاقمند هستید، تماشای انیمیشن گرینچ، انیمیشن دوبله فارسی کلاوس و کریسمس آرتور را به شما پیشنهاد می‌دهیم. امیدواریم از تماشای آنها لذت ببرید.