اگون و دونچی | Egon & Dönci
سینمایی مدت زمان: 76 دقیقه سال تولید: 2007

دانلود انیمیشن اگون و دونچی Egon & Dönci

در انیمیشن اگون و دونچی ، این دو شخصیت تنها ساکنان یک سیاره‌ی خیلی کوچک در منظومه‌ی شمسی هستند. اگون کاوشگر فضا است اما در کارش آماتور است. اگون و گربه سیاه چاقش دونچی زندگی آرامی و بی دردسری دارند. همه‌ی وظایف زندگی بر عهده‌ی اگون است و دونچی از صبح تا شب فقط شیطنت و بازیگوشی می‌کند. البته اگون هم از این گربه‌ی خپل انتظار دیگری ندارد و همین که برایش خرابکاری نکند کار بزرگی انجام داده است. یک روز دونچی در حین گشت زدن در اطراف خانه، یک شی بیگانه پیدا می‌کند که انگار به سطح سیاره آنها برخورد کرده است.

در همان حوالی یک صفحه گرامافون طلایی روی زمین افتاده است. دونچی آن را با خود به خانه می‌برد و اگون آن را در دستگاه گرامافون می‌گذارد. از آن صفحه، یک ویدیو پخش می‌شود که تصاویر شگفت انگیزی از یک سیاره در منظومه شمسی است. اگون موقعیت آن سیاره را پیدا می‌کند. آن سیاره زمین است و حالا اگون مشتاق شده است تا درباره‌ی زمین بیشتر بداند. برای دنبال کردن ادامه ماجرای این دوشخصیت، تماشای انیمیشن اگون و دونچی را از دست ندهید.

انیمیشن اگون و دونچی 29 نوامبر 2007 در مجارستان اکران شد و امتیاز نسبتا خوبی از تماشاگران گرفت. این انیمیشن را یک گروه خلاق انیمیشن سازی به صورت مستقل و بدون پشتوانه تولید کرده اند. در این انیمیشن به موضوعاتی مثل افزایش جمعیت و پیامدهای بعد از آن مثل آلودگی کره زمین پرداخته شده است. این انیمیشن در جشنواره فیلم کودک و نوجوان که در اصفهان برگزار شد، برنده‌ی جایزه شده است. انیمیشن اگون و دونچی Egon & Dönci را می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا یا در صورت تمایل آن را دانلود کنید. همچنین در ویزور می‌توانید به جدیدترین انیمیشن های روز دنیا مانند گرگ مادرزاد ، به پیش، اسکوب ، سونیک خارپشت، انیمیشن روح 2020 و ... با دوبله فارسی دسترسی داشته باشید. امیدواریم از تماشای آنها لذت ببرید.