باب اسفنجی : جعبه اسرارآمیز | Sponge Bob: The Secret Box
سینمایی مدت زمان: 59 دقیقه سال تولید: 2015

دانلود انیمیشن باب اسفنجی : جعبه اسرار آمیز دوبله فارسی

انجام دادن 2 کار است که باب اسفنجی را خوشحال می‌کند، یکی کار در رستوران آقای خرچنگ و سرخ کردن همبرگر و سیب زمینی و دیگری شکار عروس دریایی. در انیمیشن باب اسفنجی : جعبه اسرارآمیز دوبله فارسی یک روز تعطیل است و باب تورش را در دست می‌گیرد تا با دوستش پاتریک برای شکار عروس‌های دریایی راهی قسمت‌های بیرونی شهر شوند. باب به خانه‌ی پاتریک می‌رود اما او آماده رفتن نیست. پاتریک یک جعبه در دست دارد که به آن جعبه‌ی اسرار آمیز می‌گوید.

در ادامه انیمیشن باب اسفنجی : جعبه اسرارآمیز دوبله فارسی پاتریک به باب اسفنجی می‌‌گوید که تا زمانی که جای مناسبی برای جعبه‌اش پیدا نکند خانه را ترک نخواهد کرد. باب و پاتریک دوست‌های صمیمی هستند اما وقتی باب از او می‌خواهد تا داخل جعبه را نشان دهد پاتریک قبول نمی‌کند. باب در ابتدا ناراحت می‌شود اما بعد سعی می‌کند به هر ترفندی شده داخل جعبه را ببیند. بنابراین باب اسفنجی شروع می‌کند از همه‌ی رازهایش برای پاتریک می‌گوید به امید اینکه پاتریک هم در جعبه را باز کند اما پاتریک در حفظ این راز بسیار مقید است. آیا باب موفق می‌شود داخل جعبه را ببیند؟ تماشای این قسمت را از دست ندهید.

انیمیشن سریالی باب اسفنجی (SpongeBob SquarePants) محصولی از نیکلودیون است و از سال 1999 پخش می‌شود. هیلنبرگ، خالق باب اسفنجی، در مصاحبه‌ای درباره‌ی این انیمیشن گفت: هیچ وقت تصورم نمی‌کردم که باب اسفنجی تا این حد محبوب شود. فکر می‌کردم بعد از یک فصل به پایان برسد و تنها عده‌ای مخاطب خاص را جلب کند. اما حالا مخاطبان بی صبرانه منتظر فصل 13 هستند.

انیمیشن باب اسفنجی : جعبه اسرارآمیز دوبله فارسی را می‌توانید با دوبله فارسی از اپلیکیشن یا وب سایت ویزور کیدز تماشا و یا در صورت تمایل آن را دانلود کنید. همچنین اگر به کارتون‌های باب اسفنجی علاقه دارید، تمام قسمت‌های سریال انیمیشنی باب اسفنجی در ویزور در دسترس علاقمندان قرار دارد. امیدواریم از تماشای این انیمیشن بامزه لذت ببرید.