فینیس و فرب : پروژه های تند و فرز
سینمایی مدت زمان: 85 دقیقه سال تولید: 2007

دانلود انیمیشن فینیس و فرب : پروژه های تند و فرز با دوبله فارسی Phineas and Ferb

انیمیشن فینیس و فرب یک انیمیشن سریالی آمریکایی و محصول Disney Television Animation است که از سال 2007 پخش می‌شود. در این انیمیشن که امروز یکی از قسمت های آن با نام فینیس و فرب : پروژه های تند و فرز را برای شما آماده کرده‌ایم، شاهد ماجراهای بامزه‌ی دو برادر ناتنی به نام‌های «فینیس فلین» و «فرب فلچر» هستیم. فینیس قصد دارد تا از اوقات فراغتش به بهترین نحو استفاده کند. بنابراین همیشه ایده‌های عجیب و بزرگ می‌دهد که گاهی همه را در دردسر می‌اندازد. برای عملی کردن این ایده‌ها، فرب همیشه به او کمک می‌کند. او شاید به اندازه‌ی فینیس صحبت نکند اما در عمل بیشتر کارها را انجام می‌دهد.

در کنار آنها، خواهرشان «کندی» هم ماجراهای خودش را دارد. او از همکلاسی‌اش «جرمی» خوشش می‌آید و همیشه در تلاش برای جلب نظر او است که این اقدامات به نوبه خودش دیدنی و خنده دار است. غیر از این‌ها، دوست فینیس و فلچر که یک پلاتی پوس به نام «پری» است، در قالب یک مامور مخفی ماموریت‌های چالش بر انگیز و جالبی را انجام می‌دهد.

در این قسمت از انیمیشن فینیس و فرب با عنوان فینیس و فرب : پروژه های تند و فرز ، 2 برادر دوست داشتنی داستان در حال بازی هستند که دوستشان «ایزابلا» از راه می‌رسد. او دچار سکسه شده است و فینیس که می‌داند ترساندن برای رفع سکسه خوب است تصمیم می‌گیرد با کمک فرب و بچه‌های محل یک خانه وحشت بسازد تا به ایزابلا کمک کند. مادر فینیس و فرب به خانه‌ی مادر جرمی رفته و کندیس هم می‌خواهد به او ملحق شود. باید دید اجرای طرح خانه‌ی وحشت چه عواقبی در پیش دارد...

فینیس و فرب : پروژه های تند و فرز را می‌توانید با دوبله فارسی از وب سایت و اپلیکیشن ویزور تماشا یا دانلود کنید. همچنین اگر به این انیمیشن کمدی و ماجراجویانه علاقه دارید، دیگر قسمت‌های آن مثل انیمیشن دوبله فارسی فینیس و فرب در جشن زمستانی در کنار دیگر انیمیشن های روز دنیا مانند انیمیشن اژدهای آرزوها ، مینیون ها 2، انیمیشن به پیش و... در وب سایت ویزور در دسترس شما قرار دارد. امیدواریم از تماشای آن لذت ببرید.