باب اسفنجی : چاه آرزوها | Sponge Bob
سینمایی مدت زمان: 0 دقیقه سال تولید: 2016

دانلود انیمیشن باب اسفنجی : چاه آرزوها با دوبله فارسی

در این قسمت از انیمیشن باب اسفنجی با نام انیمیشن باب اسفنجی : چاه آرزوها ، آقای خرچنگ در حال گذر از خیابان است که یک صدای برخورد یک سکه به زمین نظرش را جلب می‌کند. او برای برداشتن سکه جلو می‌رود اما متوجه می‌شود این سکه متعلق به یک بچه است و بچه آن را در چاه می‌اندازد. سپس دو ماهی جوان جلو می‌آیند و سکه‌ای در چاه می‌اندازند. برای آقای خرچنگ دیدن این صحنه باور نکردنی است. او از ماهی‌ها درباره‌ی این کار عجیب می‌پرسد و آنها توضیح می‌دهند که این یک چاه آرزوها است. باید آرزو کنی و یک سکه در آن بیندازی تا آرزویت برآورده شود.

آقای خرچنگ جلو می‌رود و توی چاه را نگاه می‌کند. او می‌بیند که چاه پر از سکه است و این منظره‌ی دوست داشتنی یک ایده به ذهن او می‌دهد. او به باب اسفنجی و اختاپوس دستور می‌دهد تا جلوی رستوران یک چاه بکنند و تابلوی چاه آرزوها جلوی آن بگذارند. آنها این کار را انجام می‌دهند و مردم شروع می‌کنند به انداختن سکه و آرزو کردن. باب هم برای حفاظت از سکه‌ها توی چاه می‌ماند. آیا آرزوهای مردم برآورده می‌شود یا آقای خرچنگ برای کلاه برداری دستگیر می‌شود؟ پیشنهاد می‌کنیم تماشای انیمیشن باب اسفنجی : چاه آرزوها را از دست ندهید.

سریال باب اسفنجی شلوار مکعبی SpongeBob SquarePants، انیمیشنی محبوب و پرطرفدار در میان کودکان و بزرگسالان است. این انیمیشن، ٢١ سال است که از تلویزیون آمریکا پخش می‌شود. از میان انیمیشن‌های سریالی که سال‌ها است در حال پخش هستند، انیمیشن باب اسفنجی رتبه‌ی پنجم را دارد و قدیمی‌ترین سریال کانال نیکلودیون Nickelodeon است. این انیمیشن تا به حال ١٠ بار نامزد دریافت جایزه‌ی امی (معادل اسکار برای سریال‌ها) شده است. انیمیشن باب اسفنجی : چاه آرزوها با دوبله فارسی را اکنون می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا یا در صورت تمایل آن را دانلود کنید. همچنین تمام قسمت‌های این سریال در ویزور در دسترس علاقمندان قرار دارد. امیدواریم از تماشای آنها لذت ببرید.