باب اسفنجی : خانه سندی
سینمایی مدت زمان: 55 دقیقه سال تولید: 2015

دانلود انیمیشن باب اسفنجی : خانه سندی دوبله فارسی

انیمیشن باب اسفنجی : خانه سندی از تولیدات کمپانی انیمیشن Nickelodeon و یکی از قسمت‌های محبوب انیمیشن باب اسفنجی است. باب اسفنجی یک اسفنج دریایی زرد و مهربان است که در شهر زیر آب بیکینی باتم با دوستانش زندگی می‌کند. یکی از دوستان او سنجابی به نام سندی است. سندی یک محقق است و با لباسی مخصوص زیر آب زندگی می‌کند و روی سرش یک حباب شیشه‌ای می‌گذارد. خانه‌ی او در زیر آب، در یک حباب شیشه‌ای است و باب و دیگران برای ورود به آن باید حبابی از آب سرشان بگذارند. حالا، باب اسفنجی حسابی ناراحت و گریان است چون دوستش سندی، دو روز است که به سفر رفته است. سندی برای شرکت در یک کنگره‌ی علمی از بیکینی باتم رفته و باب حسابی دلش برای او تنگ شده است. باب اسفنجی به دوست دیگرش پاتریک پیشنهاد می‌دهد تا با هم به خانه‌ی سندی بروند و آنجا را برای آمدن او آماده کنند.

آنها همه جای خانه را تزیین می‌کنند و یک کیک خوشمزه درست می‌کنند و جلوی ورودی خانه یک پرچم سندی خوش آمدی نصب می‌کنند. سندی از راه می‌رسد و حسابی شگفت زده می‌شود. اما همین که می‌خواهد از کیک و مهمانی لذت ببرد، بدنش شروع به خارش می‌کند. سندی دیوانه وار خودش را چنگ می‌زند تا اینکه متوجه می‌شود کک دارد. او از تگزاس با خودش کک آورده و حالا خودش و لباس‌هایش همه آلوده هستند. باب اسفنجی و پاتریک هیچ تصوری از کک ندارند تا اینکه کک سراغ آنها هم می‌رود. چیزی نمی‌گذرد که هر 3 از خارش روی زمین می‌افتند. حالا چطور می‌توانند از شر کک خلاص شوند؟ تماشای این قسمت را با عنوان انیمیشن باب اسفنجی : خانه سندی از دست ندهید.

انیمیشن انیمیشن باب اسفنجی : خانه سندی دوبله فارسی را می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا کنید یا در صورت تمایل آن را دانلود کنید. همچنین اگر به تماشای این کارتون علاقه دارید، همه‌ی قسمت‌های کارتون دوبله فارسی باب اسفنجی و فیلم های سینمایی باب اسفنجی از جمله باب اسفنجی اسفنج شگفت انگیز در ویزور در دسترس شما قرار دارد. امیدواریم از تماشای این کارتون های جذاب لذت ببرید.