زاتورا | zathura a space of adventure
سینمایی مدت زمان: 95 دقیقه سال تولید: 2005

دانلود فیلم دوبله فارسی زاتورا / Zathura A Space Adventure

فیلم زاتورا با نام کامل زاتورا: یک ماجراجویی فضایی یک فیلم علمی تخیلی برای رده‌ی سنی نوجوان است. ماجرای این فیلم برگرفته از داستان کتاب مصور «زاتورا» نوشته‌ی «کریس فن السبورگ» است. این فیلم را «جان فاورو» بازیگر و کارگردان آمریکایی با بودجه‌ای در حدود 65 میلیون دلار ساخته است.

در فیلم زاتورا داستان از خانه‌ی «والتر» و «دنی» شروع می‌شود. والتر برادر بزرگتر دنی است و رابطه‌ی خوبی با او ندارد. او دنی را در بازی‌هایش راه نمی‌دهد و او را بی دست و پا می‌داند. پدر و مادر آنها از هم جدا شدند بنابراین دنی، والتر و خواهر بزرگترشان لیزا در هفته چند روز را در خانه پدر و چند روز را در خانه‌ی مادرشان می‌مانند.
بعد از ظهر یک روز تعطیل است و پسرها دلشان می‌خواهد با پدرشان بازی کنند اما او وقت ندارد و باید پروژه کارش را تمام کند. پدرشان از خانه بیرون می‌رود و در نبودش از لیزا می‌خواهد که مراقب پسرها باشد. خانه‌ی پدر قدیمی است و آنها آنجا را دوست ندارند. دنی کوچولو مشغول شیطنت است که در زیرزمین یک بازی فکری به اسم زاتورا پیدا می‌کند. او از والتر می‌خواهد که با او بازی کند. والتر میلی به بازی ندارد اما دنی تاس می‌ریزد و بازی شروع می‌شود. در اولین حرکت یک کارت از صفحه بیرون می‌آید که رویش نوشته شده «باران شهاب سنگ، فرار کنید!» در همین لحظه آنها متوجه می‌شوند که واقعا شهاب باران شده است...

فیلم زاتورا 11 نوامبر 2005 در آمریکا اکران شد و بازخوردهای خوبی از تماشاگران و همچنین منتقدان گرفت. البته بعضی هم این فیلم را شبیه به فیلم جومانجی توصیف کردند. فیلم دوبله فارسی زاتورا / Zathura A Space Adventure را می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا یا دانلود کنید. امیدواریم از تماشای آن لذت ببرید.

عوامل

card image

جان فاورو

کارگردان

مشاهده آثار

card image

کریستین استوارت

بازیگر

مشاهده آثار

card image

تیم رابینز

بازیگر

مشاهده آثار

card image

جونا بوبو

بازیگر

مشاهده آثار

card image

جاش هاچرسون

بازیگر

مشاهده آثار

card image

دکس شپارد

بازیگر

مشاهده آثار