آخرین شعبده باز | Bilem Bam Budin
سینمایی مدت زمان: 72 دقیقه سال تولید: 2016

دانلود انیمیشن آخرین شعبده باز دوبله فارسی El último mago O Bilembambudin

داستان انیمیشن آخرین شعبده باز Bilembambudin به کارگردانی Diego Rodriguez از زبان دختری به نام «آلدانا» روایت می‌شود. او می‌خواهد تا قبل از اینکه خاطرات کودکی‌اش از یادش بروند آنها را به شکل داستان بگوید. خاطرات او داستان‌های شگفت انگیزی از سرزمین جادویی «بیم بام بودیم» است. داستان او از یک بعد از ظهر پاییزی در اتاقش شروع می‌شود. زمانی که او مشغول بازی با عروسک‌هایش بود، صدایی نظرش را جلب کرد. در حیاط خانه، پدرش با کمک یک نفر مشغول بریدن درخت بزرگی بود که خانه درختی آلدانا روی آن قرار داشت. همسایه‌ی آنها که یک پیرمرد بداخلاق بود چندین بار اعتراض کرده بود که این درخت هم به نرده‎های حیاطش آسیب زده و هم جلوی نور را گرفته است. بنابراین خانواده‌ی آلدانا تصمیم به قطع آن گرفتند.

در ادامه انیمیشن آخرین شعبده باز پدر و مادر آدلدانا برای اینکه حال و هوای او را عوض کنند، او را برای دیدن یک نمایش بیرون بردند. روی صحنه، یک پیرمرد شعبده باز آمد و خودش را «جرمایا» معرفی کرد. او چیزهای عجیب و غریبی از کلاهش بیرون آورد. از خرگوش و کبوتر تا پارچه و چتر و لنگه کفش. تماشای این برنامه برای آلدانا جذاب بود اما هیچکدام از مردم حتی شعبده باز را تشویق نکردند. جرمایا زمانی که صحنه را ترک می‌کرد رو به مردم گفت که دیگر هیچ وقت برای تماشاگران بزرگسال اجرا نخواهد کرد. و یک بار دیگر برای آخرین بار کلاهش را انداخت و از آن یک اژدهای بزرگ بیرون آمد. شعبده باز، سوار بر اژدها سالن را ترک کرد اما موقع رفتن سراغ آلدانا هم آمد و او را هم با خودش برد.کمی بعد آلدانا از شعبده باز پرسید که قرار است کجا بروند و او در پاسخ گفت که به سرزمینی خواهند رفت که در آن یک برج بلند وجود دارد و مردمانش به کمک آلدانا احتیاج دارند... پیشنهاد می‌کنیم تماشای انیمیشن آخرین شعبده باز را از دست ندهید.

شما می توانید در کنار تماشای این انیمیشن جذاب، دیگر انیمیشن های دوبله فارسی جدید مانند انیمیشن روح 2020 ، اسکوب، ویلوبی ها ، گرگ مادرزاد، انیمیشن متصل و ... را نیز در وب سایت ویزور تماشا کنید.

تمام سنین
کمدی پادشاه