مامور کراش | Agent Crush
سینمایی مدت زمان: 94 دقیقه سال تولید: 2008

دانلود انیمیشن مامور کراش دوبله فارسی Agent Crush

انیمیشن مامور کراش Agent Crush یک فیلم عروسکی تولید شده با فناوری‌های روز دنیا است. این فیلم اولین اثر سینمایی از Sean Robinson است که تا پیش از این در زمینه جلوه‌های ویژه‌ی آثار سینمایی فعالیت داشته است. او در این باره می‌گوید که فیلم مامور کراش یک موفقیت بزرگ برای او محسوب می‌شود و زمینه‌ی ورود او به دنیای فیلمسازی را فراهم کرده است. داستان مامور کراش برگرفته از یک سریال بریتانیایی با همین نام است که در سال 1965 از تلویزیون پخش شده است. این فیلم که قرار بود به صورت گسترده در سال 2008 اکران شود، یک اکران محدود در بریتانیا گرفت و 2 سال بعد هم در آمریکا به صورت محدود اکران شد.

ماجرای انیمیشن مامور کراش در 200 سال آینده اتفاق می‌افتد. دنیا دچار تغییرات بزرگی شده است. کلا همه چیز عوض شده و تنها چیزی که هنوز به همان شکل قبل در جریان است، جرم و جنایت است. بوریس گودفاتر اولین نمونه از سایبورگ‌هایی است که توسط شبکه امنیت جهانی (WSN) برای مبارزه با جنایت ساخته شده است. آزمایش‌های اولیه سایبورگ‌ها موفقیت آمیز نبود اما گودفاتر موفق شد از تشکیلات فرار کند. او هنوز ظاهر مناسبی نداشت و ناامید و عصبانی پا به خیابان‌های شهر گذاشت و در سرش افکاری شیطانی بود که برگردد و انتقام بگیرد.

دومین نمونه سایبورگ ها یعنی مامور کراش هم در آزمایش‌ها ناموفق بود اما سعی کرد خودش را به عنوان یک مامور مخفی خوب ثابت کند. اگرچه او همه‌ی تجهیزات یک ابرقهرمان را دارد و هر امکاناتی در اختیارش است اما هنوز هم امکان از رده خارج شدنش وجود دارد. چه سرنوشتی در انتظار مامور کراش است؟ تماشای این انیمیشن عروسکی را از دست ندهید. انیمیشن مامور کراش Agent Crush را می‌توانید با دوبله فارسی از وب سایت یا اپلیکیشن ویزور تماشا یا در صورت تمایل آن را دانلود کنید. همچنین ما از شما دعوت می‌کنیم در وب سایت ویزور به تماشای جدیدترین انیمیشن های روز دنیا از جمله جاسوسان نامحسوس ، ویلوبی ها، متصل ، مینیون ها ظهور گرو، سونیک خارپشت و ... بنشینید.