خاطرات الاغ مهربان
سینمایی مدت زمان: 80 دقیقه سال تولید: 1388

فیلم سینمایی خاطرات الاغ مهربان

فیلم خاطرات الاغ مهربان یک فیلم کمدی به کارگردانی «مریم سعادت» است. این فیلم در سال 1388 منتشر شد و در آن بازیگرانی مثل «برزو ارجمند»، «رضا بابک»، «رامین ناصرنصیر» و «سعید آقاخانی» به ایفای نقش پرداختند. در این فیلم هم مثل فیلم تارزن و تارزان عروسک‌ها در کنار بازیگران حضور دارند. عروسک بامزه‌ی این فیلم الاغی به نام خردل است که در ادامه بیشتر با او آشنا می‌شویم.

داستان فیلم خاطرات الاغ مهربان از این قرار است که جوانی به نام پژمان تصمیم به ازدواج با دختر مورد علاقه‌اش یعنی مهسا را دارد. همه چیز برای برگزاری مراسم آماده است که ناگهان پژمان نظرش عوض می‌شود. او می‌ترسد نتواند مهسا را خوشبخت کند. به همین دلیل برای چند روز به خانه‌ی دایی‌اش در بیرون شهر می‌رود. او در بدو ورود با یک پدیده‌ی عجیب روبه‌رو می‌شود. یک الاغ به عنوان کارمند برای دایی‌اش کار می‌کند. نام او خردل است و در خانه برای خودش اتاق خواب دارد. عجیب‌تر اینکه او حرف هم می‌زند. پژمان با دیدن خردل از ترس ار حال می‌رود. خردل بلند بلند حرف می‌زند و از اینکه پژمان اتاقش را گرفته ناراحت است.

 

این نوع برخورد خردل باعث ترس بیشتر پژمان می‌شود تا اینکه صبح روز بعد آنها مدت کوتاهی در خانه با هم تنها می‌شوند. خردل درباره‌ی علت سفر پژمان می‌پرسد و بعد خاطرات عشق دوران جوانی‌اش را برای او تعریف می‌کند. چیزی نمی‌گذرد که آنها با هم دوست می‌شوند. خردل 2 نعل طلا دارد. او می‌گوید که 2 مرد جوان چندین سال پیش آنها را به پایش زده‌اند اما نمی‌داند آن 2 مرد دزد بودند. دزدانی که بعد از چند سال از زندان آزاد شدند و به دنبال طلاهای خود هستند. در ادامه چه اتفاقاتی خواهد افتاد؟ تماشای این فیلم را از دست ندهید. فیلم سینمایی خاطرات الاغ مهربان را می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا کنید.

عوامل

card image

مریم سعادت

کارگردان

مشاهده آثار

card image

برزو ارجمند

بازیگر

مشاهده آثار

card image

سعید آقاخانی

بازیگر

مشاهده آثار

card image

مریم امیرجلالی

بازیگر

مشاهده آثار

card image

رضا بابک

بازیگر

مشاهده آثار

card image

رامین ناصرنصیر

بازیگر

مشاهده آثار