دار و دسته جنگلی‌ها / ببر مبارز | Jungle Bunch
سینمایی مدت زمان: 54 دقیقه سال تولید: 2016

دانلود انیمیشن دوبله فارسی دار و دسته جنگلی ها – ببر مبارز

انیمیشن دار و دسته جنگلی ها Jungle Bunch یک انیمیشن سریالی فرانسوی است. این انیمیشن محصولی از کمپانی TAT Productions است و از دسامبر 2013 پخش می‌شود. انیمیشن دار و دسته جنگلی ها در سال 2014 برنده‌ی جایزه بهترین انیمیشن سریالی سال در جوایز  International Emmy Award شد و بعد از آن در بیش از 180 کشور پخش شد. این انیمیشن درباره‌ی یک گروه نجات متشکل از حیوانات جنگل است. آنها با حیوانات شرور مبارزه می‌کنند و صلح و امنیت جنگل را حفظ می‌کنند.

رئیس گروه پنگوئنی به نام موریس است. البته به خیال خودش یک ببر است. او بدنش را به شکل ببر نقاشی می‌کند و خودش را ببر می‌داند. دوست دارید علتش را بدانید؟ پس انیمیشن سینمایی پنگوئن ببری را تماشا کنید. موریس یک پسرخوانده به نام جونیور دارد که یک ماهی (یا به خیال خودش بچه ببر) است. مغز متفکر گروه گیلبرت است که یک شبگرد هندی است. عضو قوی هیکل گروه هم گوریلی به نام میگل است. هروقت به حمله‌ی هوایی نیاز باشد، خفاشی به نام پاتریسیا دست به کار می‌شود و در نهایت ال و باب هم 2 قورباغه هستند که گاهی به گروه کمک می‌کنند.

آژیر خطر گروه یک اهرم است که با کشیدن آن از کوه آتشفشان بخار بیرون می‌زند. به این ترتیب قهرمان‌های ما یعنی همان دار و دسته جنگلی‌ها باخبر می‌شوند که کسی به کمکشان نیاز دارد و خودشان را می‌رسانند. در این قسمت از انیمیشن دار و دسته جنگلی ها با عنوان ببر مبارز داستان از این قرار است که بعد از شنیدن آژیر خطر گروه نجات خودشان را می‌رسانند اما متوجه می‌شوند که عده‌ای که طرفدار آنها هستند برای دیدنشان آمده‌اند. کمی بعد این طرفداران مشکوک دست خود را رو می‌کنند... انیمیشن دوبله فارسی دار و دسته جنگلی ها – ببر مبارز را می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا یا دانلود کنید.