بتمن 1 | Batman 1
سینمایی مدت زمان: 61 دقیقه سال تولید: 1993

دانلود انیمیشن بتمن 1 دوبله فارسی - Batman 1

امروز یکی از انیمیشن های مجموعه بتمن با عنوان انیمیشن بتمن 1 - Batman 1 محصول کمپانی Warner Bros. Family Entertainment را برای شما دوستان علاقمند به انیمیشن تدارک دیده‌ایم. بتمن یا همان مرد خفاشی، یک شخصیت ابرقهرمانی خیالی در مجموعه داستان‌های کمیک دی سی است. این شخصیت، توسط باب کین (نقاش) و بیل فینگر (نویسنده) خلق شد و اولین بار در شماره ۲۷ کمیک‌های کارآگاهی که در ماه می سال 1939 منتشر شد، حضور پیدا کرد. بتمن را با القابی مانند «مبارز شنل‌پوش»، «شوالیه تاریکی» و «بزرگ‌ترین کارآگاه دنیا» نیز می‌شناسند. ویژگی منحصر به فرد بتمن این است که بر خلاف اغلب ابرقهرمانان، او دارای توانایی‌های ابرانسانی نیست. او از هوش، مهارت‌های کارآگاهی، علم و فناوری، ثروت، شجاعت، هنرهای رزمی، اراده‌ای تسخیرناپذیر، ترس و ارعاب برای مبارزه با جنایت‌کاران استفاده می‌کند. بتمن استاد تمام فنون شناخته شده در دنیا است همچنین چندین تکنیک رزمی را خودش به وجود آورده است.

در گاتهام سیتی او هر بار با چالش‌های جدیدی روبه‌رو است چون شهر پر شده از اشراری که آسایش را از مردم گرفته‌اند. در این قسمت از بتمن با نام بتمن 1 داستان از این قرار است که کل نیروی پلیس با اراده‌ای بیش از پیش برای دستگیری بتمن در تلاش هستند. از چندین آزمایشگاه داروسازی دزدی شده و هر بار مردی با شمایل یک خفاش در آن نزدیکی دیده شده است. بروس وین که همان شخصیت پشت نقاب بتمن است، با شنیدن اخبار به این فکر می‌افتد که این مرد خفاشی را پیدا کند و از شخصیت بتمن رفع اتهام کند. او با یک سرنخ به یک آزمایشگاه می‌رود و ماجرا از آنجا شروع می‌شود... تماشای این قسمت با نام انیمیشن بتمن 1 و قسمت دوم آن با نام انیمیشن بتمن 2 را از دست ندهید.

انیمیشن بتمن 1 دوبله فارسی Batman 1 را می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور تماشا یا دانلود کنید. همچنین اگر به این ابرقهرمان علاقمند هستید، دیگر قسمت‌های آن مثل بتمن یه دلقک باش یا انیمیشن دوبله فارسی بتمن بازگشت جنگجویان شنل پوش را به شما پیشنهاد می‌دهیم. امیدواریم از تماشای آنها لذت ببرید. شما می‌توانید در کنار تماشای این انیمیشن جذاب، دیگر انیمیشن های جدید دوبله فارسی از جمله ویلوبی ها ، روح، جاسوسان نامحسوس ، انیمیشن متصل، اسکوب و ... را نیز در وب سایت ویزور تماشا کنید.