پت و مت | Pat & Mat
سریال ها › پت و مت مدت زمان: 0 دقیقه سال تولید: 1976

دانلود انیمیشن پت و مت Pat & Mat

انیمیشن پت و مت Pat & Mat با نام اصلی «و همینه! - and that's it!» محصول کشور چک است و به صورت استاپ موشن تهیه شده است. شخصیت‌های پت و مت اولین بار در انیمیشن کوتاهی با نام «تعمیرکارها Tinkers» در سال 1976 به دنیا معرفی شدند. مدتی بعد سریال انیمیشنی «و همینه» ساخته شد با داستانی درباره 2 تعمیرکار که اگرچه خلاق هستند و وسایل نوآورانه‌ای می‌سازند اما بسیار شلخته و بی‌فکرانه آن را سرهم می‌کنند و در نهایت بخاطر یک ایراد فنی کوچک همه چیز به هم می‌ریزد.

این استاپ موشن صامت است و همه آن را با موزیک تم به یاد ماندنی‌اش می‌شناسند. همین بی دیالوگ بودن باعث شد تا خیلی زود (تا 1990) این انیمیشن در 80 کشور در سراسر دنیا پخش شود. همچنین جالب است بدانیم که تا سال 1989 این دو شخصیت بامزه هیچ اسمی نداشتند تا اینکه نام آنها را پت و مت گذاشتند و کمی بعد این انیمیشن سریالی به همین نام معروف شد و نام آن به Pat & Mat تغییر کرد.

در سال ۱۹۹۳، در زمانی که کشور چکسلواکی، به چک و اسلواکی تقسیم شد، سازندگان این استاپ موشن یعنی لوبومیر بنش و «ولادیمیر ییرانک»، استودیو را به پراگ بردند و قسمت‌های جدیدی از این انیمیشن را تولید کردند. در سال 1999 بعد از مرگ «بنش» استودیوی او ورشکسته شد و اختلافی بر سر حق انتشار قسمت‌های جدید تولید شده به راه افتاد. در نهایت این چنین شد که آن قسمت‌ها روانه بازار نشدند. سال 2001 پسر بنش یعنی Marek Benes استودیوی خودش را راه انداخت و با اعضای قدیمی گروه که سال‌ها قبل برای پدرش کار می‌کردند، قسمت‌های جدیدی از انیمیشن پت و مت را ساخت و منتشر کرد.

امیدواریم از تماشای کارتون خاطره انگیز پت و مت در ویزور کیدز لذت ببرید. همچنین اگر به تماشای کارتون‌های قدیمی علاقمند هستید، تماشای کارتون های آن شرلی با موهای قرمز ، خانواده دکتر ارنست، هاچ زنبور عسل و افسانه سه برادر، موش کوهستان و ... را به شما پیشنهاد می‌دهیم.