سونیک ارتش گرگ ها | Cry of the Wolf
سینمایی مدت زمان: 64 دقیقه سال تولید: 1994

دانلود انیمیشن سونیک ارتش گرگ ها با دوبله فارسی

انیمیشن سونیک یک انیمیشن سریالی ماجراجویانه است که بر اساس یک بازی ویدیویی با همین نام ساخته شده است. پخش این سریال 18 سپتامبر 1993 از کانال ABC پخش شد. شخصیت اصلی داستان سونیک خارپشت Sonic The Hedgehog است. سونیک یک خارپشت عادی نیست. او سریع‌ترین موجود دنیا است. او با در اختیار داشتن 8 الماس آشوب قدرت بی نظیری به دست می‌آورد و هیچکس توانایی مقابله با او را ندارد. بزرگترین دشمن سونیک، اِگمن یا همان دکتر رباتنیک است. او یک دانشمند بدجنس است که هدفش به دست آوردن الماس‌های آشوب است تا با قدرت آن به دنیا حکومت کند. امروز یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های این انیمیشن با عنوان انیمیشن سونیک ارتش گرگ ها دوبله فارسی را برایتان آماده کرده‌ایم که امیدواریم از تماشای آن لذت ببرید.

در این قسمت با عنوان انیمیشن سونیک ارتش گرگ ها Cry of the Wolf دوباره دکتر رباتنیک قصد نابودی دنیا را دارد. او یک نقشه کشیده که به نظر خودش آخر نبوغ است. او می‌داند که باید برای عملی کردن نقشه‌اش عجله کند چون اگر سونیک از این نقشه باخبر شود، مسلما جلوی او را می‌گیرد. یک تلگراف به دست رباتنیک می‌رسد و او متوجه می‌شود که گله گرگ‌ها در منطقه‌ای که رباتنیک کنترل آن را به دست گرفته شورش کرده‌اند. آنها به ماشینی که قرار است نقشه‌ی پایان دنیا را عملی کند حمله می‌کنند تا آن را از بین ببرند اما حالا که رباتنیک باخبر شده، جان آنها در خطر است.

نیکول به سونیک خبر می‌دهد که باید به کمک گله گرگ‌ها برود. سونیک راهی می‌شود اما بعد متوجه می‌شود که تمام راه پر از تله است. سالی و آنتوان سوار بر دالسی از راه می‌رسند. حالا آنها باید راهی پیدا کنند تا در کمترین زمان ممکن دنیا را از نابودی نجات دهند. چه چالش‌هایی پیش روی آنها است؟ آیا موفق می‌شوند؟ تماشای این قسمت را از دست ندهید. انیمیشن سونیک ارتش گرگ ها را می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزورکیدز تماشا کنید.

علاوه بر این شما می‌توانید جدیدترین انیمیشن های سال 2020 مانند فینیس و فرب کندیس در برابر جهان ، اسکوب، انیمیشن اژدهای آرزوها ، ویلوبی ها، لگو شزم جادو و هیولاها ، بچه رئیس، خانواده پاگنده و ... را با بهترین کیفیت از وب سایت ویزور کیدز تماشا کنید.