باب‌اسفنجی : تگزاس | sponge bob squarepant
سریال ها › باب اسفنجی مدت زمان: 75 دقیقه سال تولید: 1999

دانلود انیمیشن باب اسفنجی : تگزاس با دوبله فارسی

در این قسمت از انیمیشن باب اسفنجی با عنوان انیمیشن باب اسفنجی : تگزاس ، باب اسفنجی، پاتریک و سندی مشغول ساختن قلعه شنی هستند. باب و پاتریک هر کدام شکلی شبیه به خانه خودشان در بیکینی باتم را می‌سازند و سندی آخرین تصویری که از شهرش تگزاس به خاطرش مانده را درست می‌کند. اما ناگهان یک موج آن را خراب می‌کند و سندی گرفته و ناراحت به سمت خانه می‌رود.

در ادامه انیمیشن باب اسفنجی : تگزاس باب و پاتریک تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا سندی را خوشحال کنند اما فایده‌ای ندارد. سندی دلش برای تگزاس تنگ شده است. باب و بقیه تصمیم می‌گیرند رستوران آقای خرچنگ را به سبک تگزاس تغییر دکور بدهند و با این کار دوستشان را خوشحال کنند. اما یک مشکل وجود دارد، سندی بار سفر بسته و می‌خواهد برای همیشه بیکینی باتم را ترک کند. حالا باب و پاتریک باید هرطور شده او را به رستوران آقای خرچنگ ببرند. تماشای این قسمت جذاب را از دست ندهید.

باب اسفنجی شلوار مکعبی sponge bob squarepant یک سریال کارتونی آمریکایی محصول کمپانی نیکلودیون Nickelodeon است. پخش این انیمیشن از سال ۱۹۹۹ شروع شده و تاکنون ادامه دارد. شخصیت اصلی کارتون، باب اسفنجی است و ماجرای داستان در شهر زیردریایی بیکینی باتم جریان دارد. باب در یک فروشگاه تهیه مواد غذایی (رستوران خرچنگی) همبرگر سرخ کن است و به کار نسبتاً ساده و یکنواخت خود بسیار علاقه‌مند است. باب در محیط کار و زندگی خود با یک اختاپوس که دارای شخصیتی خودخواه است و یک ستاره دریایی به نام پاتریک که عاری از هرگونه هوش و استعداد است در ارتباط است. تفریحات مورد علاقهٔ باب اسفنجی شکار عروس دریایی و حباب بازی است و شخصیت باب اسفنجی با رفتارهای بدور از هرگونه آلایش کودکان کاملاً مطابقت دارد.

علاوه بر این که تمام قسمت‌های انیمیشن دوبله فارسی باب اسفنجی از جمله انیمیشن باب اسفنجی : تگزاس را می‌توانید از اپلیکیشن و وب سایت ویزور تماشا کنید، سایر انیمیشن های جدید دنیا از جمله جاسوسان نامحسوس ، ویلوبی ها، انیمیشن متصل ، اسکوب، گرگ مادرزاد و ... نیز در وب سایت ویزور کیدز برای دانلود در دسترس شما علاقمندان گرامی قرار دارند.