مریخی ها مامان می خوان | Mars Needs Moms
سینمایی مدت زمان: 88 دقیقه سال تولید: 2011

دانلود انیمیشن مریخی ها مامان می خوان با دوبله فارسی Mars Needs Moms

داستان انیمیشن مریخی ها مامان می خوان محصولی از کمپانی Walt Disney است. داستان این کارتون از پایگاه آدم فضایی‌ها در مریخ شروع می‌شود. آنها مدتی است که رفتار مامان‌های کره‌ی زمین را زیر نظر دارند و رفتار مامان‌ها برایشان بسیار جالب است. البته آنها رفتار همه‌ی مامان‌ها را قبول ندارند، فقط رفتار بعضی از آنها را مناسب می‌دانند. یکی از آن مامان‌ها، مامان «مایلو»، پسری 9 ساله، است. مایلو بسیار بازیگوش است و دائما در حال شیطنت کردن است. او دوست ندارد به توصیه‌های مامانش گوش کند و از دست او خسته و کلافه شده است. حتی یک شب بعد از اینکه خرابکاری‌های بسیاری به بار می‌آورد و تنبیه می‌شود به مادرش می‌گوید که کاش یک نفر دیگر را به جای مامان در خانه داشت.

مایلو خیلی زود از اینکه مادرش را ناراحت کرده پشیمان می‌شود و می‌رود که از او عذرخواهی کند اما هرچه او را صدا می‌زند، جوابی نمی‌شنود. او وارد اتاق خواب مادرش می‌شود و از پنجره‌ی باز اتاق دور شدن چند سفینه‌ی فضایی را می‌بیند. مایلو مادرش را در آن سفینه اسیر موجودات فضایی می‌بیند و برای نجات او راهی می‌شود. او به سختی خودش را به داخل سفینه می‌رساند. حالا مایلو باید مادرش را از دست مریخی‌ها نجات بدهد. آیا او موفق می‌شود؟ تماشای انیمیشن مریخی ها مامان می خوان را از دست ندهید.

انیمیشن مریخی ها مامان می خوان یک انیمیشن رایانه‌ای علمی-تخیلی است. این انیمیشن بر اساس رمانی با همین نام از نویسنده‌ی آمریکایی «برکلی بریزد» ساخته شده است. این انیمیشن پرماجرا محصولی از Walt Disney Pictures است و 11 مارس 2011 اکران شده است. مریخی ها مامان می خوان در گیشه ناموفق بود اما امتیاز خوبی از تماشاگران گرفت. انیمیشن مریخی ها مامان می خوان دوبله فارسی Mars Needs Moms را می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا یا دانلود کنید. امیدواریم از تماشای آن لذت ببرید.

از شما دعوت می‌کنیم در کنار تماشای این انیمیشن جذاب، دیگر انیمیشن های دوبله فارسی جدید از جمله انیمیشن متصل ، ویلوبی ها، اسکوب ، به پیش، انیمیشن روح 2020 ، گرگ مادرزاد، انیمیشن اژدهای آرزوها و ... را نیز در وب سایت ویزور تماشا کنید.