افسانه کورا / جنگ داخلی | Legend of Korra
سینمایی مدت زمان: 65 دقیقه سال تولید: 2014

دانلود انیمیشن دوبله فارسی افسانه کورا – جنگ داخلی The Legend of Korra

انیمیشن افسانه‌ی کورا یک سریال اکشن و ماجراجویانه آمریکایی است. این سریال بین سال‌های 2012 تا 2014 از نیکلودیون پخش شده است. این انیمیشن سریالی پرطرفدار، ادامه‌ی انیمیشن آواتار: آخرین بادافزار است و وقایع 70 سال بعد از آن مجموعه را نشان می‌دهد. زمانی که دختر آب افزاری به نام کورا از قبیله‌ی آب جنوبی قدرت آواتار را به دست آورد، دوباره همه چیز تغییر کرد. این سریال داستان کورا را نشان می‌دهد.

خاک، آتش، آب و باد. این 4 عنصر در 4 سرزمین سال‌ها در تعادل بودند تا اینکه قبیله آتش برای کشورگشایی به دیگر قبایل حمله کرد. تنها آواتار است که می‌تواند شهر صلح را از دشمنان حفظ کند و آرامش را در آن برقرار سازد. گروه نیلوفر سفید بودند که برای اولین بار کورا 4 ساله را پیدا کردند. آنها 13 سال مخفیانه به او آموزش دادند. کورا 17 ساله شد و به عناصر آب، خاک و آتش تسلط پیدا کرد. سپس وارد معبد باد شد تا بادافزاری را یاد بگیرد. کورا تنها امید مردم شد و برای انجام وظیفه دست به کار شد.

حالا 6 ماه از حمله‌ی آواتار به گروه ماگماها می‌گذرد. او موفق شد آنها را شکست دهد. بعد از این اتفاق شورای شهر از هم پاشید و فرمانده جدیدی برای شهر انتخاب شد. برادر تنزین (پسر کوچک انگ، آواتار قبلی) بازنشسته شد و به جزیره‌ی معبد باد نقل مکان کرد. صحبت از کورا و تیمش در شهر پیچیده است اما او خبر ندارد که خطر در کمین قبیله آب جنوبی است...

انیمیشن دوبله فارسی افسانه کورا – جنگ داخلی The Legend of Korra را هم اکنون می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا یا دانلود کنید. اگر به این انیمیشن علاقه دارید، دیگر قسمت‌های آن را می‌توانید در ویزور تماشا کنید.