افسانه یک خرگوش | Legend of Kung Fu Rabbit
سینمایی مدت زمان: 89 دقیقه سال تولید: 2011

دانلود انیمیشن دوبله فارسی افسانه یک خرگوش / Legend of Kung Fu Rabbit

در انیمیشن افسانه یک خرگوش داستان از این قرار است که استاد میمون بزرگ که تمام فنون کونگ فو را می‌داند، یک شب در معبد غافلگیر می‌شود. گروهی خشن که رئیس آنها یک پاندای بدجنس است به او حمله می‌کنند تا لوح کونگ فو را از او بدزدند. استاد میمون تمام تلاشش را می‌کند که مقاومت کند اما در نهایت با یک زهر مسموم می‌شود. او فرار می‌کند و خودش را به شهر می‌رساند اما وسط شهر بیهوش می‌شود.

از طرفی یک خرگوش تپل و بامزه به نام تیو که آشپزی بسیار ماهر است، در حال پخت شیرینی است. او قصد دارد شیرینی‌ها را برای فروش به بازار شهر ببرد اما جلوی در خانه‌اش میمون را نیمه جان پیدا می‌کند. تیو او را به خانه می‌برد تا از او مراقبت کند. استاد میمون که می‌داند وقت زیادی برایش نمانده است، با گرفتن دست تیو تمام مهارت‌های کونگ فو خودش را به او منتقل می‌کند. حالا تیو که یک آشپز بود به استاد کونگ فو تبدیل شده و باید از این مهارت در جهت نیکی استفاده کند. همچنین باید از لوح محافظت کند تا به دست افراد شرور نیوفتد...

انیمیشن افسانه یک خرگوش که در آمریکا با نام افسانه خرگوش کونگ فوکار معروف شده است، یک انیمیشن اکشن و ماجراجویانه محصول کشور چین است. این انیمیشن 11 جولای 2011 اکران شد و در صدر جدول فروش چین قرار گرفت. انیمیشن افسانه یک خرگوش امتیاز متوسط از تماشاگران گرفت و بسیاری آن را تقلیدی از انیمیشن پاندای کونگ فوکار دانستند.

انیمیشن دوبله فارسی افسانه یک خرگوش / Legend of Kung Fu Rabbit را می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا کنید. همچنین اگر به تماشای انیمیشن‌هایی با این موضوع علاقمند هستید، تماشای انیمیشن دوبله فارسی پاندای کونگ فوکار Kung Fu Panda  را به شما پیشنهاد می‌دهیم. امیدواریم از تماشای آن لذت ببرید.