پاندای کونگ فو کار : جنگ نودل | Panda / War Of The Noodles
سینمایی مدت زمان: 23 دقیقه سال تولید: 2013

دانلود انیمیشن پاندای کونگ فو کار : جنگ نودل با دوبله فارسی War of the Noodles

انیمیشن پاندای کونگ فو کار : جنگ نودل از قسمت‌های سریال انیمیشنی «پاندای کونگ‌فوکار: افسانه‌های شگفت انگیز» Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness است که از نیکلودیون Nickelodeon پخش شده است. اتفاقات این سریال، مربوط به بعد از اولین قسمت از انیمیشن پاندای کونگ فو کار  Kung Fu Panda است. بعد از قسمت اول، «پو» که یک پاندای تنبل و شکمو بود به جنگجوی اژدها تبدیل شد و در کنار دیگر استادان کونگ فو در معبد برای حفاظت از مردم در مقابل حمله اشرار ماند.

در سریال افسانه‌های شگفت انگیز، پو در کنار 5 استاد بزرگ کونگ فو یعنی «ببری»، «میمون»، «لک لک»، «مانتیس» و «افعی» امنیت و آرامش را در شهر برقرار می‌کنند. پو علاوه بر کمک کردن به دیگران هر بار از اشتباهات خودش درس می‌گیرد. در این قسمت با عنوان پاندای کونگ فو کار – جنگ نودل داستان از این قرار است که یکی از خلافکارهای شهر به نام «هوندون» از زندان آزاد شده است و می‌خواهد آشپز بشود. او از پو طرز تهیه همه‌ی غذاهای ویژه‌‌ی آقای «پینگ» یا همان بابا شله پز را یاد گرفته است. هوندون تغییر کرده و می‌خواهد زندگی شرافتمندانه‌ای را شروع کند اما آقای پینگ ناراحت است چون هوندون یک رقیب جدی برای او محسوب می‌شود. اگر دوست دارید بدانید در ادامه چه اتفاق‌هایی خواهد افتاد، تماشای انیمیشن پاندای کونگ فو کار : جنگ نودل را از دست ندهید.

انیمیشن پاندای کونگ فو کار : جنگ نودل دوبله فارسی War of the Noodles را می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا یا دانلود کنید. همچنین اگر به این پاندای بامزه و مبارز علاقمند هستید، تماشای انیمیشن پاندای کونگ فو کار را به شما پیشنهاد می‌کنیم. علاوه بر آن، قسمت‌های دوم و سوم این انیمیشن نیز با دوبله فارسی در ویزور در دسترس علاقمندان است. امیدواریم از تماشای آنها لذت ببرید. پیشنهاد می‌کنیم علاوه بر تماشای این انیمیشن جذاب، جدیدترین انیمیشن های دوبله فارسی 2020 مانند انیمیشن متصل ، مینیون ها 2، ویلوبی ها ، گرگ مادرزاد، اسکوب و ... را نیز در وب سایت ویزور تماشا کنید.