باب اسفنجی : خرابکاری ترایتون | The Clash Of Triton
سریال ها › باب اسفنجی مدت زمان: 66 دقیقه سال تولید: 2010

دانلود انیمیشن باب اسفنجی خرابکاری ترایتون با دوبله فارسی The Clash Of Triton

در انیمیشن باب اسفنجی خرابکاری ترایتون یک روز جدید در بیکینی باتم است و باب اسفنجی در رستوران آقای خرچنگ روزش را شروع کرده است. او تصمیم گرفته امروز را بدون استفاده از دستش کار کند. مثلا از پا یا صورتش برای تهیه خرچنگرها یا همان کربی پتی‌ها استفاده کند. اما یک تماس تلفنی مهم همه چیز را تغییر می‌دهد. ملکه آمفی ترایت تماس گرفته است تا کل رستوران را برای تولد همسرش شاه نپتون، فرمانروای دریاها، رزرو کند. آقای خرچنگ در ابتدا نمی‌خواهد قبول کند اما بعد که صحبت از سفارش چند هزار همبرگر می‌شود می‌پذیرد. باب اسفنجی و اختاپوس تمام رستوران را نظافت می‌کنند و برق می‌اندازند. سپس با بادکنک آنجا را تزیین می‌کنند و جلوی رستوران هم فرش قرمز می‌اندازند.

در ادامه انیمیشن باب اسفنجی خرابکاری ترایتون خواهید دید که آقای خرچنگ که دوست دارد از هرچیزی پول دربیاورد، بیرون رستوران هم صندلی می‌چیند و برای تماشای شام خوردن شاه و ملکه به مردم بلیت می‌فروشد. جمعیت زیادی در آنجا حضور پیدا می‌کنند. بالاخره مهمان‌ها از راه می‌رسند و باب اسفنجی آنها را به سمت میزها راهنمایی می‌کند. اما یک صندلی خالی است. روی آن نام ترایتون نوشته شده است. باب از شاه نپتون می‌پرسد چرا این صندلی خالی است و او توضیح می‌دهد که پسرش ترایتون هیچ علاقه‌ای به فرمانروایی و یادگیری فنون آن نداشت. او وقتش را در آزمایشگاه علمی‌اش می‌گذراند و در نهایت چیزی کشف کرد که با آن همه بتوانند فرمانروا شوند. این کار شاه نپتون را عصبانی می‌کند و او تصمیم می‌گیرد تنها فرزندش را در جزیره‌ای دور افتاده در قفس زندانی کند.

بعد از اینکه شاه نپتون ماجرا را تعریف می‌کند همه ناراحت می‌شوند و در نتیجه کسی لب به غذا نمی‌زند. آقای خرچنگ شوکه شده چون غذا نخوردن مهمان‌ها ضرر مالی زیادی برایش به همراه دارد. باب اسفنجی که متوجه وخامت اوضاع شده برای پیدا کردن و برگرداندن ترایتون راهی جزیره دور افتاده می‌شود تا جشن را از این وضعیت نجات دهد. اگر مشتاق  تماشای انیمیشن باب اسفنجی خرابکاری ترایتون را از دست ندهید. همچنین همه‌ی قسمت‌های انیمیشن باب اسفنجی دوبله فارسی و به ویژه باب اسفنجی در حال فرار را به صورت کامل می‌توانید در ویزور تماشا کنید.

انیمیشن مربی اژدها 1 نیز از جمله انیمیشن های پرطرفدار سال 2010 است که شما را به دیدن آن دعوت می کنیم. اگر به تماشای انیمیشن های جدید علاقمند باشید شما را به تماشای انیمیشن بچه رئیس زبان اصلی ، فروزن، انیمیشن روح 2020 ، شگفت انگیزان 2، خانواده پاگنده ، به پیش، ایوان بی نظیر و ... در وب سایت ویزور دعوت می‌کنیم.

تمام سنین
طنز