میکی موس : دارا و ندار | Mickey Mouse
سینمایی مدت زمان: 76 دقیقه سال تولید: 2006

دانلود انیمیشن میکی موس : دارا و ندار The Prince and the Pauper

دانلود کارتون میکی موس : دارا و ندار

در انیمیشن میکی موس : دارا و ندار ماجرا از این قرار است که: تا مدت‌ها انگلستان توسط پادشاهی خوب و عادل اداره می‌شد و مردم خوشحال و راضی بودند تا اینکه پادشاه بیمار شد و تاریکی بر کشور سایه انداخت. همان طور که پادشاه ضعیف‌تر می‌شد، فرمانده‌ی نگهبانان سلطنتی که مردی سنگدل بود فرصت را برای دزدی و غارت مردم کشور مناسب دید. از همه بدتر اینکه همه‌ی کارهای بدش را به نام پادشاه انجام می‌داد. به نظر نمی‌رسید که کسی بتواند کشور را از دست آن فرمانده‌ی غارتگر و شرارت‌های او نجات دهد.

یک روز که میکی موس در بازار شهر مشغول هیزم فروشی بود و با دوستش گوفی هم گپ می‌زد، سگش پلوتو به داخل قصر پادشاه رفت. او برای برگرداندن سگ به داخل قصر رفت و پادشاه که از کارهای روزمره‌اش خسته شده بود و سر و صداها نظرش را جلب کرده بود خواست با میکی موس دیدار کند. میکی و پادشاه دیدند که شباهتی باورنکردنی به هم دارند. پادشاه از میکی خواست که برای یک روز جایشان را با هم عوض کنند...

انیمیشن میکی موس : دارا و ندار با نام دیگر شاهزاده و گدا یک انیمیشن کوتاه از کمپانی والت دیزنی است. این انیمیشن با الهام از رمان «شاهزاده و گدا – سال انتشار: 1881» اثر نویسنده‌ی آمریکایی «مارک توین» ساخته شده است. این انیمیشن به صورت دستی(cel animation)  تولید شده است. در این روش ساخت انیمیشن به این صورت است که طراحی‌ها روی طلق اجرا و رنگ آمیزی شده و سپس روی زمینه یا بک گراند قرار می‌گیرند و معمولا دو فریم از هر تصویر فیلمبرداری می‌شود و تعداد فریم‌ها برای هر تصویر متناسب با موضوع و نوع حرکت، تغییر می‌کنند.

انیمیشن میکی موس : دارا و ندار 16 نوامبر 1990 اکران شد و بازخوردهای بسیار خوبی از تماشاگران گرفت. انیمیشن میکی موس : دارا و ندار ThePrince and the Pauper را می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا و یا در صورت تمایل آن را دانلود کنید. همچنین اگر به انیمیشن‌های کلاسیک والت دیزنی Walt Disney علاقمند هستید، تماشای انیمیشن هایی مثل سفیدبرفی و هفت کوتوله ، دامبو و بامبی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. امیدواریم از تماشای آنها لذت ببرید.

ما در کنار تماشای انیمیشن محبوب و نوستالژیک میکی موس، تماشای انیمیشن های دوبله فارسی جدید مانند باب اسفنجی، انیمیشن روح 2020 ، شگفت انگیزان، انیمیشن متصل ، ترول ها، ویلوبی ها و ... را نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم.

عوامل

card image

تونی آنسلمو

صداپیشه

مشاهده آثار

card image

بیل فارمر

صداپیشه

مشاهده آثار

card image

ترس مک‌نیل

صداپیشه

مشاهده آثار

card image

راسی تیلور

صداپیشه

مشاهده آثار

card image

وین آلوین

صداپیشه

مشاهده آثار