باب اسفنجی : عضلانی | SpongeBob: Muscle Bob Buffpants
سینمایی مدت زمان: 61 دقیقه سال تولید: 2016

دانلود انیمیشن باب اسفنجی عضلانی دوبله فارسی SpongeBob: Muscle Bob Buffpants

در این قسمت از انیمیشن باب اسفنجی با عنوان انیمیشن باب اسفنجی عضلانی داستان از این قرار است که باب تصمیم دارد ورزشکار شود. او مدام جلوی آینه فیگور می‌گیرد و با عروسک‌هایش تمرین وزنه برداری می‌کند. باب به خیال خودش خیلی ورزشکار است تا اینکه یک روز در حین تمریناتش، دوستش سندی از راه می‌رسد. سندی می‌بیند که باب مشغول ورزش است اما کارهایی که انجام می‌دهد عملا تاثیری بر ظاهر او ندارند. سندی به باب پیشنهاد می‌دهد که اگر بدنی ورزشکاری و عضلانی می‌خواهد باید با برنامه‌های او پیش برود.

در ادامه انیمیشن باب اسفنجی عضلانی خواهید دید که باب اسفنجی برای ساعت 5 صبح روز بعد با سندی در خانه‌اش قرار می‌گذارد. انجام تمرینات برای باب خیلی سخت است و او تقریبا در همه‌ی تمرین‌ها کم می‌آورد و شب با تنی خسته و آزرده به خانه می‌رود. همان شب در تبلیغات تلویزیون یک آگهی می‌بیند که در آن یک کوسه می‌گوید اگر از تمرینات سخت ورزشی خسته شدید و بازوهای کوچکی دارید این آگهی را تماشا کنید. سپس دستکشی لاستیکی دستش می‌کند، آن را باد می‌کند و صاحب بازوهایی ورزشکاری می‌شود. باب از این محصول خیلی خوشش می‌آید و تصمیم می‌گیرد آن را بخرد.

چیزی نمی‌گذرد که همه از دیدن باب اسفنجی متعجب می‌شوند. او به جمع ورزشکاران ساحل عضلانی‌ها می‌رود و همه‌ی ماهی‌ها شیفته‌ی او می‌شوند و نامش را باب عضلانی شلوار پفی می‌گذارند. سندی که متوجه غیبت باب اسفنجی در تمریناتش می‌شود، همه جا را در جستجوی او زیر پا می‌گذارد. بالاخره او را پیدا می‌کند تا راز موفقیتش را از او بپرسد. اما مساله این است که باب با آن بازوهای بزرگ، حتی لیوان نوشیدنی‌اش را هم نمی‌تواند بلند کند...

انیمیشن باب اسفنجی عضلانی دوبله فارسی SpongeBob: Muscle Bob Buffpants محصول کمپانی Nickelodeon را می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا یا دانلود کنید. همچنین دیگر قسمت‌های این انیمیشن کمدی و جذاب از جمله انیمیشن باب اسفنجی بیرون از آب در ویزور در دسترس علاقمندان قرار دارد.