دار و دسته جنگلی ها : بابا میگل | The Jungle Bunch
سینمایی مدت زمان: 55 دقیقه سال تولید: 2016

دانلود انیمیشن دار و دسته جنگلی ها : بابا میگل با دوبله فارسی The Jungle Bunch

در انیمیشن دار و دسته جنگلی ها : بابا میگل ، دار و دسته جنگلی ها مسئول برقراری امنیت در جنگل هستند. اعضای این دار و دسته جنگلی، یک پنگوئن به نام «موریس» است که خیال می‌کند ببر است و چند دوست دیگرش که هر کدام به نحوی عجیب و غریب هستند. «جونیور»، پسر موریس، یک ماهی ببری در تنگ بلوری است، «پاتریسیا» یک خفاش است، «گیلبرت» یک شبگرد هندی است، «میگل» یک گوریل است و «اَل» و «باب» قورباغه هستند. آنها در هر قسمت ماجرایی جدید را پشت سر می‌گذارند.

در این قسمت از انیمیشن به نام دار و دسته جنگلی ها : بابا میگل همه در حال بازی با مجسمه‌های سنگی دست ساز پاتریسیا هستند که صدای آژیر کمک آتش فشانی شنیده می‌شود. آنها با عجله خود را می‌رسانند. کسی که درخواست کمک کرده، یک خرگوش است. خرگوش به آنها می‌گوید که یک تخم در جنگل پیدا کرده است. او همه جا را به دنبال صاحب آن گشته و چون کسی را پیدا نکرده تصمیم گرفته آن را به دار و دسته جنگلی‌ها بسپارد.

از درون تخم یک جوجه زیبا بیرون می‌آید. او یک پرنده‌ی شهدخوار است. چون میگل اولین کسی است که با او صحبت کرده، پرنده او را بابا صدا می‌کند. میگل نام جوجه کوچولو را «فردی» می‌گذارد. سپس همگی راهی یک سفر کوتاه جنگلی می‌شوند تا خانواده فردی را پیدا کنند. در مسیر آنها به فردی پرواز کردن را یاد می‌دهند. اگرچه او شهدخوار است اما چون بابا میگل به موز علاقه دارد او هم به موز علاقمند شده است. همه شاد و خندان در حال جستجو هستند که یک کرکس از راه می‌رسد و فردی کوچولو را می‌برد. حالا همه باید دست به کار شوند و فردی را نجات دهند...

انیمیشن دار و دسته جنگلی ها : بابا میگل یک انیمیشن رایانه ای محصول کشور فرانسه است. اولین قسمت این انیمیشن در 29 دسامبر سال 2013 پخش شد. سایر قسمت های انیمیشن دار و دسته جنگلی ها دوبله فارسی را می‌توانید از سایت یا اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا کنید. علاوه بر این انیمیشن های محبوب دیگر مانند انیمیشن روح 2020 ، فروزن، ترول ها 2 ، باب اسفنجی، سگ های نگهبان ، درون و بیرون، انیمیشن کوکو زبان اصلی ، زندگی پنهان حیوانات خانگی، پنگوئن های ماداگاسکار و ... نیز در وب سایت ویزور برای دانلود در دسترس شما علاقمندان قرار دارد.