بتمن 4 | Batman 4
سینمایی مدت زمان: 77 دقیقه سال تولید: 1993

دانلود انیمیشن بتمن 4  دوبله فارسی - Batman 4

بتمن یا همان مرد خفاشی شخصیت اصلی انیمیشن بتمن 4 و یک ابر قهرمان از دنیای کمیک دی سی است. نام اصی او بروس وین است. بتمن از یک جهت با دیگر ابرقهرمانان کتاب‌های مصور متفاوت است، اینکه او هیچ قدرت فرا انسانی ندارد. بتمن بسیار باهوش است و بعد از مرگ پدر و مادرش تحت آموزش‌های فکری و بدنی ویژه‌ای قرار گرفته است. او استاد تمام فنون شناخته شده در دنیا است همچنین چندین تکنیک رزمی را خودش به وجود آورده است. بتمن ابرقهرمان و ناجی مردم گاتهام سیتی است. در کنار او همراه همیشگی‌اش رابین، خدمتکارش آلفرد پنی‌ورث، کمیسر پلیس جیمز گوردون ، بت‌گرل وگاهی اوقات زن گربه ای هستند و به او کمک می‌کنند. دشمنان اصلی بتمن در گاتهام سیتی، جوکر، پنگوئن، ریدلر، مدهتر، بین، دو چهره، رأس‌الغول و مترسک هستند. آنها در واقع اشرار گاتهام هستند و آسایش را از مردم شهر گرفته‌اند.

در این قسمت از انیمیشن بتمن با نام انیمیشن بتمن 4 داستان درباره‌ی خرابکاری‌های دوچهره است. دوچهره یا همان هاروی دنت مردی با شخصیتی دوگانه و خطرناک است. نیمی از صورت او در سانحه‌ای سوخته است و حالا یکی از دشمنان اصلی بتمن و یکی از خلافکاران گردن کلفت گاتهام سیتی است. هرچند بتمن هنوز هم خودش را برای آسیب دیدن هاروی مقصر می‌داند اما دیگر دیر شده و هاروی تغییر شخصیت داده است. او با کمک افرادش به بانک‌ها دستبرد می‌زند و در شهر ناامنی به وجود آورده است. حالا نوبت بتمن است که دست به کار شود...

انیمیشن بتمن 4 دوبله فارسی - Batman 4 محصول کمپانی Warner Bros. Family Entertainment را می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا یا دانلود کنید. همچنین اگر به این ابرقهرمان شنل پوش علاقمند هستید، سایر قسمت‌های این انیمیشن مثل بتمن 1 و بتمن یه دلقک باش با دوبله فارسی در ویزور در دسترس علاقمندان قرار دارد. امیدواریم از تماشای آنها لذت ببرید.

پیشنهاد می‌کنیم انیمیشن های جدید دوبله فارسی مانند انیمیشن متصل ، ویلوبی ها، اسکوب ، روح 2020، انیمیشن به پیش و ... را نیز در وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا کنید.