هفت فسقلی | Rugrats Tales from the Crib: Three Jacks and a Beanstalk
سینمایی مدت زمان: 67 دقیقه سال تولید: 2006

دانلود انیمیشن هفت فسقلی با دوبله فارسی

انیمیشن هفت فسقلی در واقع یک اسپین-آف از انیمیشن راگرتز Rugrats است که از سال 1991 به مدت 13 سال از کانال نیکلودیون Nickelodeon پخش می‌شد. ماجرا درباره‌ی چند نوزاد و زندگی روزمره آنها است. البته در این انیمیشن معمولا شاهد بازی آنها هستیم که با تصوراتی کودکانه ترکیب شده است. این انیمیشن طرفدارن بسیاری پیدا کرد و در 28 ژوئن 2001 یک ستاره در پیاده رو مشاهیر هالیوود به نامش ثبت شد. از انیمیشن راگرتز چند کتاب کمیک، سریال و انیمیشن سینمایی ساخته شده است که انیمیشن هفت فسقلی یکی از آنها است. شخصیت اصلی داستان «تامی» است. او به همراه «چاکی»، «لیلیان»، «فیل»، «دیل»، «سوزی»، «کیمی» و «آنجلیکا» که از بقیه بزرگتر است هرروز ماجراجویی جدیدی دارند.

در این قسمت از انیمیشن هفت فسقلی ، «تفی» قصد دارد برای سرگرم کردن بچه‌ها برایشان قصه بگوید. او داستان سفیدبرفی را انتخاب می‌کند. او داستان را با تعریف از ملکه شروع می‌کند. ملکه‌ای زیبا که در قصرش به همه حکمرانی می‌کرد و بسیار خودخواه و بدجنس بود. همین که تفی از ملکه گفت، آنجلیکا خودش را به جای او تصور کرد. تفی دادمه داد: ملکه داستان از آینه جادویی‌اش می‌پرسد که چه کسی از همه زیباتر است و آینه اسم سفیدبرفی را می‌گوید. ملکه عصبانی می‌شود و نقشه می‌کشد که از دست سفیدبرفی خلاص شود.

سپس ملکه یک آگهی می‌بیند که در آن نوشته شده به یک پرستار کودک برای نگهداری از هفت فسقلی نیازمندیم. ملکه خیلی سریع دستور می‌دهد که سفید برفی وسایلش را جمع کند و برای نگهداری از فسقلی‌ها برود... در ادامه چه پیش خواهد آمد؟ تماشای این انیمیشن بامزه را از دست ندهید. انیمیشن هفت فسقلی دوبله فارسی Rugrats Tales from the Crib: Three Jacks and a Beanstalk را می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا یا دانلود کنید. امیدواریم از تماشای آن لذت ببرید. ما در ویزور ده ها انیمیشن جدید 2020 از جمله انیمیشن اژدهای آرزوها ، ویلوبی ها، اسکوب ، بچه رئیس، انیمیشن متصل و ... را نیز برای شما عزیزان تدارک دیده ایم که دانلود و تماشای آنها را نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم.