آواتار: آخرین بادافزار/کتاب یکم: آب/ دنیای ارواح | Avatar: The Last Airbender
سینمایی مدت زمان: 71 دقیقه سال تولید: 2008

دانلود انیمیشن دوبله فارسی آواتار: آخرین بادافزار/کتاب یکم: آب/ دنیای ارواح

انیمیشن آواتار: آخرین باد افزار Avatar: The Last Airbender یک انیمیشن اکشن سریالی است که با عنوان آواتار: افسانه آنگ هم شناخته می‌شود. این انیمیشن بین سال‌های 2005 تا 2008 در 3 فصل ساخته و پخش شد. فصل اول «آب»، فصل دوم «خاک» و فصل سوم «آتش» نام دارد. داستان درباره‌ی آواتاری به نام آنگ است. او آخرین بادافزار است و حدود 100 سال از همه پنهان بوده است تا اینکه یک خواهر و برادر از قبیله آب او را پیدا می‌کنند. او آخرین امید مردم برای برقراری صلح و آرامش است.

در این قسمت از انیمیشن آواتار: آخرین بادافزار Avatar: The Last Airbender با عنوان دنیای ارواح ، «آنگ»، «کاتارا» و «ساکا» با هیولای پرنده در حال رفتن به سوی قطب شمال هستند که جنگلی سوخته نظر آنگ را به خودش جلب می‌کند. آنها به سطح زمین می‌روند تا سر و گوشی آب بدهند که ناگهان پیرمردی از راه می‌رسد و از نشان آنگ متوجه می‌شود که او آواتار است. سپس پیرمرد آنها را نزد مردم دهکده می‌برد. آنها از آنگ تقاضا دارند که به عنوان پل میان دنیای ارواح و انسان‌‌ها مشکل آنها را حل کند. آنها مدتی است که هرروز مورد حمله‌ی هیولای ارواح قرار می‌گیرند. آنگ قبول می‌کند اما او هیچ چیز از دنیای ارواح نمی‌داند و ممکن است به دردسر بیوفتد.

از طرفی «زوکو» پسر پادشاه کشور آتش به همراه عمویش «ایرو» در جستجوی آنگ هستند. زوکو برای اثبات خودش به پادشاه باید هرطور شده آنگ را دستگیر کند. در ادامه چه اتفاقی خواهد افتاد؟ تماشای این قسمت را از دست ندهید. انیمیشن دوبله فارسی آواتار: آخرین بادافزار/کتاب یکم: آب/ دنیای ارواح را می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا یا دانلود کنید. همچنین دیگر قسمت‌های این سریال اکشن و پرماجرا در ویزور در دسترس علاقمندان قرار دارند. امیدواریم از تماشای آنها لذت ببرید.