سونیک : قطار سریع السیر | Sonic : The Robotnik Express
سینمایی مدت زمان: 66 دقیقه سال تولید: 1993

دانلود انیمیشن سونیک : قطار سریع السیر با دوبله فارسی Sonic  The Robotnik Express

انیمیشن سونیک : قطار سریع السیر یک انیمیشن سریالی و جزو مجموعه‌ی ماجراهای سونیک خارپشتAdventures of Sonic the Hedgehog است. سونیک خارپشت در ابتدا یک بازی ویدیویی از کمپانی سگا بود. در زمانی که کمپانی نینتندو با بازی سوپر ماریو برای خودش محبوبیت بسیاری به دست آورده بود، سگا هم دست به کار شد و در سال 1991 اولین نسخه از بازی سونیک را منتشر کرد. چیزی نگذشت که این بازی هم طرفداران بسیاری به دست آورد و نسخه‌های دیگری از آن ساخته و پخش شد.

حدود 3 سال بعد شخصیت سونیک به قدری محبوب شد که تصمیم گرفتند از آن انیمیشن بسازند. انیمیشن سریالی ماجراهای سونیک زمینه‌ی ساخت قسمت‌های ویژه و فیلم‌های انیمیشنی با همین نام را فراهم کرد. جدیدترین فیلم آن، انیمیشن سونیک خارپشت Sonic the Hedgehog است که می‌توانید مانند انیمیشن سونیک : قطار سریع السیر از ویزور کیدز تماشا کنید.

در این قسمت از ماجراهای سونیک با عنوان انیمیشن سونیک : قطار سریع السیر ماجرا از این قرار است که دکتر رباتنیک به 2 نفر از افرادش به نام‌های «اسکرچ» و «گراندر» دستور داده یک محموله بمب را با قطاری سریع السیر به او برسانند. دکتر رباتنیک باز هم قصد خرابکاری دارد اما سونیک و دوستش تِیل حواسشان به کارهای او هست. آنها همین که باخبر می‌شوند که این قطار در حرکت است برای متوقف کردنش راهی می‌شوند. سونیک می‌داند که اسکرچ و گراندر هر دو دست و پا چلفتی هستد اما ورود 2 خرس قهوه‌ای کم عقل ماجرا را عوض می‌کند...

انیمیشن سونیک : قطار سریع السیر با دوبله فارسی Sonic  The Robotnik Express را می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا یا در صورت تمایل آن را دانلود کنید. همچنین اگر به تماشای سریال سونیک علاقمند هستید، دیگر قسمت‌های آن با دوبله فارسی در ویزور در دسترس علاقمندان قرار دارد.