بن ۱۰: امنیورس / قسمت ۱۵ | Ben 10: Omniverse / 15
سینمایی مدت زمان: 21 دقیقه سال تولید: 2013

دانلود انیمیشن بن تن نیروی بی پایان قسمت پانزدهم - Ben 10: Omniverse 15

انیمیشن بن 10 امنیورس قسمت 15

سریال بن تن یا بن 10 محصول استودیو Cartoon Network است و از سال 2005 پخش می‌شود. تا کنون 5 سریال و چند فیلم سینمایی با عنوان بن 10 ساخته شده است. «بن تن»، «بن تن نیروی بیگانه» و «بن تن امنیورس» از جمله این عنوان‌ها هستند. ماجرا درباره‌ی پسری به نام بن تنیسون است که یک وسیله شبیه ساعت دارد که به او امکان می‌دهد تا به موجودات مختلف تبدیل شود. با برخورد یک شهاب سنگ به زمین موجودات فضایی پایشان به دنیا باز می‌شود. پس از این اتفاق بن تن وظیفه دارد با فضایی‌های شرور بجنگد و زمین را از شر آن‌ها در امان نگاه دارد؛ البته در این راه افرادی هم به او کمک می‌کنند. پدر بزرگش با سلاح‌هایی ویژه و دخترعمویش «گووِن» با کتاب جادویی و قدرت آنودایت که از مادربزرگ فضایی‌اش به ارث برده و در دوران نوجوانی خود استفاده از آن را یاد می‌گیرد و به جنگیدن همراه بن تن کمک می‌کنند.

بن تن امنیورس چهارمین سریال مجموعه است و بین سال‌های 2012 تا 2014 پخش شده است. در فصل چهارم که Omnivers یا «اومنیورس» نام دارد، بن تن هنوز یک نوجوان است و سن او در فلش بک‌ها 11 و در داستان اصلی 16 ساله است. بن تن در این فصل با گون و کوین کار نمی‌کند. «البته گون و کوین گاهی در چند قسمت به بن کمک می‌کنند». بن در این فصل با سازمان پلامبرها کار می‌کند و یک رفیق و همکار تمام وقت به نام روک دارد؛ روک را پدر بزرگش مکس تنیسون فرستاده تا با بن کار کند چون بن 10 با پلامرها ها کار می‌کرد روک هم با پلامرها کار می‌کرد و این دو نفر به صورت اتفاقی همکار شدند. می‌توان گفت که بن در این فصل با شخص خاصی نمی‌جنگد ولی هر 5 قسمت یک دشمن اصلی دارد.

در این قسمت بن 10 امنیورس پس از اینکه گوین دانشگاه خود را ترک می‌کند و کوین نیز به او ملحق می‌شود، بن با دوست جدیدی به نام روک آشنا می‌شود که مأموریت او شناسایی شهرهای مخفی بیگانگان بر روی زمین است. بن در این حین شهری از بیگانگانی که در زیرزمین زندگی می‌کنند را پیدا می‌کند و...

شما می توانید علاوه بر این قسمت، کلیه قسمت های انیمیشن بن تن را در وب سایت ویزور تماشا کنید.

ضمنا به شما پیشنهاد می کنیم تماشای دیگر انیمیشن محبوب این سال یعنی پنگوئن های ماداگاسکار را نیز از دست ندهید.