شهر شب | Nocturna
سینمایی مدت زمان: 77 دقیقه سال تولید: 2007

دانلود انیمیشن دوبله فارسی شهر شب  / Nocturna

انیمیشن شهر شب در یک یتیم خانه‌ی قدیمی اتفاق می‌افتد. در آنجا تقریبا همه‌ی بچه‌ها با هم دوست هستند یا حداقل یک دوست صمیمی دارند به جز «تیم» کوچولو که تنهای تنها است. او سر یک میز جداگانه غذا می‌خورد و کسی با او هم صحبت یا همبازی نمی‌شود. روزها خودش با خودش بازی می‌کند و شب‌ها چون از تاریکی می‌ترسد برای خود یک ستاره پیدا کرده است. هر شب او تخت خوابش را کشان کشان به سمت پنجره می‌برد، دستگیره پنجره‌ای که در تختش پنهان کرده را سر جایش می‌گذارد، پنجره اصلی سالن خوابگاه را باز می‌کند و رو به ستاره‌اش می‌خوابد.

یک روز که بچه‌ها تصمیم می‌گیرند با او توپ بازی کنند او توپ را به سمت زیرزمین شوت می‌کند. تیم سعی می‌کند خودش را با توپ برساند اما توپ وارد قسمت تاریک زیرزمین شده و او از آنجا وحشت دارد. هر چه بچه‌ها اصرار می‌کنند او به دنبال توپ نمی‌رود. گم کردن توپ باعث می‌شود که بچه‌ها از او بیشتر از قبل بیزار شوند. آن شب تیم دستگیره پنجره را پیدا نمی‌کند چون یکی از پسرها آن را برداشته است. او هرطور شده خودش را به پشت بام می‌رساند تا با دیدن ستاره‌اش بخوابد. ناگهان اتفاق عجیبی می‌افتد. ستاره‌ی تیم درست جلوی چشمانش ناپدید می‌شود. تیم برای پیدا کردن ستاره‌اش راهی می‌شود. در ادامه چه پیش خواهد آمد؟ تماشای این انیمیشن را از دست ندهید.

انیمیشن شهر شب یک انیمیشن اسپانیایی-فرانسوی و محصولی از استودیو Filmax Animation است. این انیمیشن 11 اکتبر 2007 منتشر شد و بازخوردهای نسبتا خوبی گرفت. انیمیشن دوبله فارسی شهر شب  / Nocturna را می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا یا دانلود کنید. همچنین در ویزور می‌توانید انیمیشن‌های روز دنیا مثل انیمیشن اسکوب و ویلوبی ها را تماشا کنید. امیدواریم از تماشای آنها لذت ببرید.