باب اسفنجی : کله پوک ها | Stupid
سریال ها › باب اسفنجی مدت زمان: 57 دقیقه سال تولید: 2013

دانلود انیمیشن باب اسفنجی : کله پوک ها با دوبله فارسی

انیمیشن باب اسفنجی کله پوک ها یک روز جدید در بیکینی باتم شروع شده است. باب اسفنجی در حال بردن سفارش یکی از مشتری‌ها است که لیز می‌خورد و روی زمین می‌افتد. ظاهرا او پایش را روی روغن اضافی غذا گذاشته است. آقای خرچنگ تمام روغن‌های استفاده شده را در یک مخزن در زیرزمین رستوران نگه می‌دارد و حالا که مخزن پر شده است باید آن را تخلیه کند. او یک کامیون را برای این کار اجاره می‌کند و بعد از اینکه باب تمام مخزن را خالی کرد با هم کمی آن طرف‌تر رستوران می‌روند و روغن را تخلیه می‌کنند.

در ادامه انیمیشن باب اسفنجی کله پوک ها خواهید دید که روز بعد در زمانی که پلانکتون به رستورانش یعنی چام باکت می‌رود می‌بیند که همه‌ی رستوران با یک روغن بدبو اما خیلی خوشمزه پر شده است. او فکری به سرش می‌زند. پلانکتون از آن روغن‌ها ساندویچ مخصوص و چرب درست می‌کند. آقای خرچنگ از رستورانش می‌بیند که مردم جلوی رستوران پلانکتون صف کشیده‌اند. در ابتدا او فکر می‌کند که پلانکتون فرمول همبرگر مخصوص خرچنگی را دزدیده است اما بعد متوجه می‌شود که راز موفقیت او تهیه همبرگرهای چرب است.

آقای خرچنگ به باب اسفنجی می‌گوید که همبرگرهای چرب‌تر درست کند و دوباره مشتری‌ها را به سمت خودش جذب می‌کند. این نبرد بین این دو رقیب ادامه دارد تا اینکه کل فضای اطراف هر دو رستوران پوشیده از چربی می‌شود و مردم که قبلا با خوردن همبرگرها احساس سیری دلپذیری داشتند حالا با حال بد روی زمین می‌افتند. در این میان تنها کسی که سلامتی مردم برایش مهم است باب اسفنجی است. او برای پایان دادن به این درگیری‌ها که چیزی جز مریض کردن مردم به دنبال ندارد، به بازرس بهداشت زنگ می‌زند...

علاوه بر انیمیشن باب اسفنجی کله پوک ها همه‌ قسمت‌های انیمیشن سریالی باب اسفنجی با دوبله فارسی همچنین انیمیشن باب اسفنجی بیرون از آب دوبله فارسی را می‌توانید از سایت یا اپلیکیشن ویزور دانلود و تماشا کنید. ضمن آن که تماشای انیمیشن فروزن 2 ، شگفت انگیزان 2 ، باب اسفنجی اسفنج شگفت انگیز ، داستان اسباب بازی 4 و سونیک خارپشت را نیز که از جمله انیمیشن های محبوب 2019 هستند به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم.

تمام سنین
طنز

نقد و بررسی

bahadori ۹۹/۰۴/۲۰
عااااااااااااااااااااااااااااالی بود

ثبت نقد جدید

برای ثبت نقد باید وارد سایت شوید.