روباه کوچولو | A Fox's Tale
سینمایی مدت زمان: 70 دقیقه سال تولید: 2008

دانلود انیمیشن روباه کوچولو A Fox's Tale با دوبله فارسی

انیمیشن روباه کوچولو با نام دیگر داستان روباه درباره‌ روباهی به نام جک کوچولو است. جک کوچولو در جنگل با پدر و مادر و دوستانش زندگی می‌کند. همه‌ی تلاش پدر و مادر جک کوچولو این است که هرچه زودتر آموزش‌های لازم را به او بدهند تا آماده‌ی زندگی در جنگل باشد. برای جک کوچولو، جنگل یک جای زیبا و برای شیطنت کردن است. او زیاد به حرف‌های پدر و مادرش گوش نمی‌کند و آنها را جدی نمی‌گیرد تا اینکه یک روز سر و کله‌ی یک زوج عجیب و غریب و با ماشین‌های بزرگشان پیدا می‌شود.

در ادامه انیمیشن روباه کوچولو می بینیم که زن «آنا کوندا» نام دارد و حیوانات جنگل را شکار و اسیر می‌کند و همسرش آقای رینگمستر که شعبده باز است، با هیپنوتیزم آن حیوانات بیچاره را وادار می‌کند تا در سیرک آنها برنامه اجرا کنند. هنگامی که آنها به جنگل می‌رسند حیوانات زیادی از جمله آقای جک روباه، پدر جک کوچولو را با خود می‌برند. جک که از این اتفاق بسیار ناراحت است تصمیم می‌گیرد هرطور شده پدرش را از دست این زوج شرور نجات دهد...

انیمیشن روباه کوچولو A Fox's Tale با نام دیگر داستان روباه یک انیمیشن ماجراجویانه و خانوادگی به کارگردانی György Gát و محصول بریتانیا و مجارستان است. به زبان دیگر نام این انیمیشن Kis Vuk کیش وک یا همان روباه کوچولو است. انیمیشن روباه کوچولو بر اساس انیمیشنی با همین نام محصول سال 1981 ساخته شده است. این انیمیشن 17 آوریل 2008 در مجارستان اکران شد و کمی بعد در اوایل 2009 به روی پرده نمایش در سالن‌های آمریکا رفت. انیمیشن روباه کوچولو دوبله فارسی A Fox's Tale را می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا کنید. همچنین برترین انیمیشن‌های روز دنیا مثل انیمیشن متصل ، سونیک خارپشت ، ویلوبی ها و جاسوسان نامحسوس با دوبله فارسی در ویزور در دسترس علاقمندان قرار دارد. امیدواریم از تماشای آنها لذت ببرید.