دار و دسته جنگلی ها / گنجینه ی جیم | The Jungle Bunch
سینمایی مدت زمان: 54 دقیقه سال تولید: 2011

دانلود انیمیشن دار و دسته جنگلی ها : گنجینه جیم با دوبله فارسی Jungle Bunch

انیمیشن دار و دسته جنگلی ها : گنجینه جیم ، یک انیمیشن رایانه‌ای فرانسوی است. این انیمیشن محصولی از TAT Productions است و از 29 دسامبر 2013 در حال پخش است. این انیمیشن کمدی درباره‌ی پنگوئنی به نام موریس است که خودش فکر می‌کند ببر است و یک فرزند خوانده به نام جونیور دارد که یک ماهی در تنگ آب است. موریس و دوستانش یک گروه نجات مستقر در جنگل هستند که با شنیدن آژیر خطر به کمک حیوانات می‌روند. از دیگر اعضای گروه، یک خفاش به نام پاتریسیا، یک میمون به نام گیلبرت، یک گوریل به نام میگل و دو قورباغه به نام‌های اَل و باب هستند.

در قسمت قبل انیمیشن دار و دسته جنگلی ها ، (دزدان دریایی) دیدیم که دار و دسته جنگلی ها به اجبار از هم جدا شدند. میگل، سوزی، موریس و جونیور در جزیره اسیر قبیله خرگوش کوچولوها شدند و پاتریسیا، ال و باب به دام دزدان دریایی افتادند. سوزی در آخرین لحظات نقشه‎‌ی گنج را روی بدن پاتریسیا کشید. دزدان دریایی هم او را گروگان گرفتند تا به گنجینه جیم پیر برسند. از آن طرف، میگل با ترفندی توانست در آواز خواندن دسته جمعی خرگوش‌ها شرکت کند و خودش را از بند آزاد کند. سپس دوستانش را نجات داد  تا به سمت کشتی دزدان دریایی بروند.

تنها رازی که از این معما باقی ماند، راز اژدهای طلایی بود که گفته می‌شد محافظ گنج است. در لحظه‌ای که ناخدا تصمیم گرفته بود ال و باب را به قعر دریا بفرستد، پاتریسیا خودش را از بند آزاد کرد و موریس و بقیه موفق شدند ال و باب را نجات دهند. همه چیز ظاهرا خوب پیش می‌رفت که ناگهان سر و کله‌ی اژدهای زرد پیدا شد... اگر دوست دارید پایان داستان را بدانید، تماشای انیمیشن دار و دسته جنگلی ها : گنجینه جیم را از دست ندهید. ما تماشای انیمیشن های 2020 دوبله فارسی مانند جاسوسان نامحسوس ، ویلوبی ها، انیمیشن روح 2020 ، اسکوب، ترول ها 2 و ... را نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم.