ماپت ها از فضا | Muppets from Space
سینمایی مدت زمان: 85 دقیقه سال تولید: 1999

دانلود فیلم ماپت ها از فضا با دوبله فارسی Muppets from Space

فیلم سینمایی ماپت ها از فضا Muppets from Space یک اثر کمدی و علمی-تخیلی محصول سال 1999 کمپانی Columbia Pictures است. شخصیت‌های این فیلم ماپت‌ها یا همان عروسک‌هایی هستند که سال‌ها است در فرهنگ آمریکا شناخته شده هستند و پیر و جوان با آنها خاطره دارند. ماپت‌ها سال 1955 توسط «جیم هنسن» و همسرش «جین هنسن» ساخته شدند. اولین حضور ماپت‌ها در تلویزیون در همان سال در سریال «سم و دوستان» بود. سال 1969 ماپت‌ها در سریال دیگری به نام  Sesame Street حضور پیدا کردند که پخش آن تا به امروز ادامه دارد. اما شناخته شدن ماپت‌ها در سطح جهانی بعد از حضور آنها در سریال The Muppet Show بود که بین سال‌های 1976 تا 1981 پخش می‌شد. در مدت این 5 سال این سریال نامزد دریافت 21 جایزه امی شده و 4 جایزه نیز به دست آورده است.

در دهه‌ی 70 و 80 میلادی که دوران طلایی ماپت‌ها بود، آنها در چند فیلم سینمایی هم حضور پیدا کردند. فیلم ماپت ها از فضا یکی از این آثار سینمایی است. در این فیلم ماجرا از این قرار است که «گانزو» مرتبا کابوس می‌بیند و از تنهایی خسته شده است. او که با تمام ماپت‌ها متفاوت است، در این باره از «کرمیت» سوال می‌پرسد و کرمیت هم با او موافق است. کم کم گانزو پیام‌هایی عجیب و غریب دریافت می‌کند و متوجه می‌شود که خانواده‌اش فضایی هستند...

با گذشت 6 دهه، ماپت‌ها حالا جزئی از فرهنگ عامه آمریکا (و انگلیسی زبان‌ها) شدند و حتی یک ستاره به نام خود در پیاده رو مشاهیر هالیوود دارند. فیلم ماپت ها از فضا با دوبله فارسی Muppets from Space را می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا کنید. همچنین اگر به این عروسک‌ها بامزه علاقمند هستید، تماشای فیلم ماپت ها The Muppets (2011) را به شما پیشنهاد می‌کنیم. امیدواریم از تماشای آن لذت ببرید.

شما می‌توانید علاوه بر تماشای فیلم ماپت ها از فضا با دوبله فارسی دیگر انیمیشن های روز دنیا از جمله انیمیشن روح 2020 ، جاسوسان نامحسوس، مینیون ها ظهور گرو ، به پیش، ویلوبی ها ، اسکوب، انیمیشن بی باک و ... را نیز در وب سایت ویزور کیدز تماشا کنید.