میمون‌های فضایی | Space Chimps
سینمایی مدت زمان: 77 دقیقه سال تولید: 2008

دانلود انیمیشن دوبله فارسی میمون های فضایی / Space Chimps

در انیمیشن میمون های فضایی داستان از این قرار است که 3 میمون به نام‌های «تیتان»، «لینا» و «کامت» در یک مرکز هوافضا زندگی می‌کنند. آنها تمام زندگیشان را در این مرکز آموزش دیده‌اند تا برای انجام ماموریت‌های فضایی آماده باشند. در این مرکز یه سفینه به فضا فرستاده شده و به نحوی گم شده است. محققان معتقد هستند که سفینه درون یک سیاه چاله رفته و فاصله زیادی با زمین دارد. سناتور پیشنهاد می‌دهد که یک تیم دیگر از فضانوردان برای برگرداندن سفینه راهی شوند اما سفر سختی است و ممکن است بازگشتی در کار نباشد.

میمون‌ها که با زرنگی تمام به این مکالمه‌ها گوش می‌کنند طوری برای سناتور جلب توجه می‌کنند که پیشنهاد می‌دهد آنها را به فضا بفرستند. در ابتدا با این پیشنهاد مخالفت می‌شود اما بالاخره آنها آموزش دیده هستند. اما سناتور می‌خواهد با این اقدام جلب توجه هم بکند. او به یاد «هَم اول»، اولین میمونی که به فضا فرستاده شد، تصمیم می‌گیرد نوه‌ی او یعنی «هم سوم» را با این گروه راهی کند تا در رسانه‌ها حسابی سر و صدا راه بیاندازد. «هم» کوچولو حالا در سیرک کار می‌کند و علاقه‌ای ندارد راه پدربزرگش را ادامه دهد. اما او را به زور از سیرک به مرکز هوافضا می‌برند. در ادامه چه اتفاق‌هایی خواهد افتاد؟ تماشای این انیمیشن را از دست ندهید.

انیمیشن میمون های فضایی یک انیمیشن علمی-تخیلی رایانه‌ای و محصول 2008 است. این انیمیشن را کمپانی Starz Animation با همکاری استودیو Vanguard Animation ساخته است. این فیلم فروش نسبتا خوبی در گیشه داشت. قسمت دوم این انیمیشن با عنوان  Space Chimps 2: Zartog Strikes Back 2 سال بعد در اکتبر 2010 به صورت ویدیویی منتشر شد. انیمیشن دوبله فارسی میمون های فضایی / Space Chimps را می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا یا دانلود کنید. امیدواریم از تماشای آن لذت ببرید.