فینیس و فرب در جشن زمستانی | Phineas and Ferb
سینمایی مدت زمان: 70 دقیقه سال تولید: 0

دانلود انیمیشن فینیس و فرب در جشن زمستانی با دوبله فارسی

انیمیشن فینیس و فرب یک انیمیشن سریالی آمریکایی است که از سال 2007 پخش می‌شود. شما امروز می توانید فینیس و فرب در جشن زمستانی را که یکی از قسمت های جذاب این انیمیشن است، در وب سایت ویزور تماشا کنید. این انیمیشن کمدی و ماجراجویانه که محصولی از کمپانی Disney Television Animation است، درباره‌ی دو برادر ناتنی به نام‌های «فینیس فلین» و «فرب فلچر» است. آنها همیشه به دنبال راهی برای گذراندن اوقات فراغت خود هستند. معمولا فینیس ایده مطرح می‌کند و فرب در اجرای ایده به او کمک می‌کند و بیشتر اوقات آنها خود را در دردسر می‌اندازند. در کنار آنها خواهر بزرگترشان «کندی» هم ماجراهای خودش را دارد. او از همکلاسی‌اش «جرمی» خوشش می‌آید و برای جلب توجه او گاهی کارهایی انجام می‌دهد که حسابی خنده دار است.

علاوه بر این‌ها، کارآگاه مخفی، «پری» که یک پلاتی پوس است همیشه در حال انجام ماموریت‌های ویژه برای خنثی کردن نقشه اشرار است. او یک مخفیگاه زیرزمینی دارد که از آنجا شرح ماموریت‌های سری برایش ارسال می‌شود. سپس با مهارت و تجهیزات ویژه‌ای که دارد راهی می‌شود. اگرچه در انیمیشن فینیس و فرب او در ظاهر حیوان خانگی آنها است، اما در واقع یک مامور از انجمنی به نام O.W.C.A است که در واقع مخفف «انجمن بدون اسم مخفف باحال» است.

در این قسمت از انیمیشن فینیس و فرب با عنوان فینیس و فرب در جشن زمستانی آنها قرار است یک رستوران بسازند. ایده‌ی این کار از آنجا به ذهنشان رسید که وقتی با پدر و مادرشان برای شام به یک رستوران خیلی خوب رفتند، آن قدر حجم غذا برایشان کم بود که اصلا سیر نشدند و تا صبح گرسنگی کشیدند. حالا می‌خواهند رستوران خودشان را افتتاح کنند تا هرقدر دوست داشتند غذا بخورند...

انیمیشن فینیس و فرب تا کنون نامزد دریافت 9 جایزه امی Primetime Emmy Awards شده و از این میان 3 جایزه به دست آورده است. همچنین این انیمیشن در سال‌های 2008 و 2014 نامزد دریافت جایزه بفتا شده است. انیمیشن فینیس و فرب در جشن زمستانی را می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا یا دانلود کنید. همچنین اگر به این انیمیشن علاقمند هستید، تماشای انیمیشن فینیس و فرب و دردسرهای بزرگ را به شما پیشنهاد می‌دهیم. امیدواریم از تماشای آن لذت ببرید. از جدیدترین انیمیشن های 2020 که می‌توانید در وب سایت ویزور تماشا کنید می‌توان به انیمیشن روح 2020 ، به پیش، اسکوب ، گرگ مادرزاد، انیمیشن اژدهای آرزوها و ... اشاره کرد.

عوامل

card image

توماس سنگستر

صداپیشه

مشاهده آثار

card image

دن پوونمیر

صداپیشه

مشاهده آثار

card image

وینسنت مارتلا

صداپیشه

مشاهده آثار

card image

جف مارش

صداپیشه

مشاهده آثار

card image

اشلی تیزدیل

صداپیشه

مشاهده آثار

card image

آلیسون استونر

صداپیشه

مشاهده آثار