فصل شکار 3 | Open Season 3
سینمایی مدت زمان: 70 دقیقه سال تولید: 2010

دانلود انیمیشن فصل شکار 3 دوبله فارسی Open Season 3

در انیمیشن فصل شکار 2 دیدیم که الیوت با جیزل ازدواج کرد. حالا او در انیمیشن فصل شکار 3 بچه دار شده و سرش حسابی شلوغ است. بوگ اما مثل همیشه بیکار و سرگردان است. او به همه حیوانات جنگل در کارهایشان کمک می‌کند تا بالاخره یکی از آنها را راضی کند با او به پیک نیک بروند و خوش بگذرانند. بوگ برای سگ‌های آبی چوب خرد می‌کند تا سد بسازند، در جمع‌آوری بلوط و فندق به سنجاب‌ها کمک می‌کند تا آذوقه زمستانشان را جمع کنند اما هیچکدام به قولشان عمل نمی‌کنند و با او وقت نمی‌گذرانند.

بوگ که از همه حیوانات جنگل نا امید شده است به سوی دوست قدیمی‌اش الیوت می‎رود. همسر الیوت جیزل قرار است به سفر برود و او را با بچه‌ها تنها گذاشته است. الیوت که سرش گرم پدری کردن است، به دروغ به بوگ می‌گوید که قرار است به سفر برود. بوگ که این بار خودش را تنهای تنها می‌بیند با خرس عروسکی‌اش به پیک نیک می‌رود که آن هم زیاد برایش جالب نیست.

در ادامه انیمیشن فصل شکار 3 خواهید دید که کمی می‌گذرد و او متوجه می‌شود که به یک تفریح اساسی نیاز دارد. بنابراین به یک فروشگاه می‌رود و یک عالمه شکلات می‌خورد تا دوباره سر حال شود. در حین شیطنت کردن در فروشگاه، نوری در میان جنگل نظر او را جلب می‌کند. ظاهرا یک گروه سیرک روسی وارد شهر شده‌اند. او دزدکی وارد می‌شود و در آنجا یک خرس ماده را ملاقات می‌کند. خرس نر گروه از یک باغ وحش به سیرک آمده و حالا دلش برای خانه‌اش تنگ شده و می‌خواهد فرار کند. حالا بوگ یک گزینه پیش رو دارد...

انیمیشن فصل شکار 3 حدود دو سال بعد از قسمت دوم آن ساخته و توسط سونی پیکچرز پخش شد. تمام قسمت‌های انیمیشن دوبله فارسی فصل شکارOpen Season  را می‌توانید از سایت یا اپلیکیشن ویزور تماشا و دانلود کنید. ضمن آن که دیگر کارتون ها و انیمیشن های روز دنیا مانند شیمر و شاین، توت فرنگی کوچولو ، موش سرآشپز، تام و جری و کارخانه شکلات سازی ، بچه رئیس، قطار سریع السیر قطبی و ... نیز در سایت ویزور در دسترس شما قرار دارد.