باب اسفنجی : پروفسور بختاپوس
سینمایی مدت زمان: 57 دقیقه سال تولید: 2016

دانلود انیمیشن باب اسفنجی پروفسور بختاپوس با دوبله فارسی

انیمیشن باب اسفنجی پروفسور بختاپوس درباره آقای بختاپوس (یا همان اختاپوس) است. با او آشنایی دارید؟ او همسایه و همکار باب اسفنجی است. در واقع اختاپوس در رستوران آقای خرچنگ صندوق دار است. او به موسیقی هم علاقه دارد و گاهی با سازش می‌نوازد اما زیاد هم کارش خوب نیست. یک روز او به یک کنسرت می‌رود. نوازنده‌ی معروفی که در حال اجرا است هم یک اختاپوس است.

او از دیدن اجرا لذت می‌برد اما به نوازنده هم حسادت می‌کند. آنها هر دو اختاپوس هستند و تقریبا هم سن و سال‌اند و حتی بسیار به هم شبیه هستند اما اختاپوس قصه ما فقط یک صندوق دار است که آرزوی نوازنده شدن دارد. او ناراحت می‌شود و سالن را ترک می‌کند. همین که از در خارج می‌شود یک گزارشگر با دوربین به سمت او می‌رود. همزمان یک خانم و آقا هم به طرف او می‌روند و از دیدن او ابراز خوشحالی می‌کنند.

انیمیشن باب اسفنجی پروفسور بختاپوس می‌بینید که اختاپوس خیلی زود متوجه می‌شود که او را با استاد بزرگ موسیقی که در سالن در حال اجرا بود اشتباه گرفته‌اند. او می‌گوید من بختاپوس هستم و فقط شبیه به استاد هستم. آنها می‌گویند چه حیف چون قرار بود به استاد یه پست تدریس در دانشگاه شهر پیشنهاد کنیم. اختاپوس که همیشه آرزوی همچین شغلی را داشت سریع حرفش را پس می‌گیرد و می‌گوید سر به سر آنها گذاشته است و خودش استاد موسیقی است.

او استاد دانشگاه موسیقی شهر می‌شود. در روز اول تدریسش باب اسفنجی و پاتریک هم وارد کلاس می‌شوند. آنها دوستشان را می‌شناسند اما همین که می‌خواهند اسم او را بگویند او آنها را به صندلیشان هدایت می‌کند. حالا تدریس موسیقی برای او یک چالش است و آرام نگه داشتن باب اسفنجی و پاتریک در هنگام تدریس یک چالش بزرگتر است. آیا او موفق می‌شود؟ تماشای انیمیشن باب اسفنجی پروفسور بختاپوس را از دست ندهید.

شما می توانید علاوه بر انیمیشن باب اسفنجی پروفسور بختاپوس همه‌ قسمت های سریالی و سینمایی باب اسفنجی مانند باب اسفنجی تعطیلات خانوادگی ، اسفنج در خشکی، باب اسفنجی پاتریک من و... را با دوبله فارسی از سایت یا اپلیکیشن ویزور تماشا کنید.