فینیس و فرب و دردسرهای بزرگ | Phineas and Ferb
سینمایی مدت زمان: 93 دقیقه سال تولید: 2007

دانلود انیمیشن فینیس و فرب و دردسرهای بزرگ با دوبله فارسی Phineas and Ferb

انیمیشن فینیس و فرب یک انیمیشن سریالی آمریکایی است که از سال 2007 پخش می‌شود. این انیمیشن را Disney Television Animation ساخته است و از کانال دیزنی پخش شده است. داستان درباره‌ی 2 برادر ناتنی به نام‌های «فینیس فلین» و «فرب فلچر» است که در حال گذراندن تعطیلات خود ماجراهایی را رقم می‌زنند. در این میان، دوست آنها که یک پلاتی پوس به نام «پری» است کارهای حیرت انگیزی انجام می‌دهد. او عضو انجمنی به نام O.W.C.A است که در واقع مخفف «انجمن بدون اسم مخفف باحال» است. امروز ما انیمیشن فینیس و فرب و دردسرهای بزرگ را که یکی از جذاب ترین قسمت های این انیمیشن است برای شما آماده کرده‌ایم.

در این قسمت از این انیمیشن با عنوان انیمیشن فینیس و فرب و دردسرهای بزرگ داستان از این قرار است که فینیس و فرب و خواهرشان «کندی» به حومه‌ی شهر رفتند تا به پدربزرگ و مادربزرگشان سری بزنند. خانه‌ی مادربزرگ در نزدیکی یک قلعه‌ی اشرافی بزرگ است که حالا نواده‌ی آنها یعنی «چارلز پنجم» در آن زندگی می‌کند. در آنجا مردم افسانه‌ی شوالیه‌ی سیاه را نسل به نسل برای هم تعریف می‌کنند. شوالیه سیاه در زمان‌های قدیم در مبارزه با اژدها جانش را از دست داده است.

حالا فکری به سر فینیس زده است. او تصمیم می‌گیرد که نمایشی از مبارزه‌ی شوالیه‌ها برگزار کنند. فینیس و فرب با هم یک زره می‌پوشند و در یک تیم قرار می‌گیرند و چارلز در سمت دیگر با آنها مبارزه می‌کند. آنها به پیشنهاد چارلز این مسابقه را در قلعه‌ی اجدادی او برگزار می‌کنند. از طرفی پری پلاتیپوس در یک نمایشگاه مخترعان شرور به دنبال سر نخ یک ماجراست. اگر دوست دارید داستان را دنبال کنید، تماشای انیمیشن فینیس و فرب و دردسرهای بزرگ را از دست ندهید.

انیمیشن فینیس و فرب و دردسرهای بزرگ Phineas and Ferb را می‌توانید با دوبله فارسی از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا یا دانلود کنید. همچنین اگر به این انیمیشن علاقمند هستید، دیگر قسمت‌های آن مثل فینیس و فرب و ماجراهای تند و فرز در ویزور در دسترس شما علاقمندان قرار دارد. امیدواریم از تماشای این انیمیشن در کنار آثاری مانند انیمیشن اژدهای آرزوها ، اسکوب، انیمیشن متصل ، به پیش، ویلوبی ها و ... لذت ببرید. 

تمام سنین
اکشن طنز