باب‌اسفنجی : تو اخراجی باب | sponge bob squarepant
سریال ها › باب اسفنجی مدت زمان: 61 دقیقه سال تولید: 1999

دانلود انیمیشن باب اسفنجی : تو اخراجی باب با دوبله فارسی

اگر دوست دارید با ماجرای انیمیشن باب اسفنجی : تو اخراجی باب بیشتر آشنا شوید بد نیست بدانید که باب اسفنجی یک سریال کارتونی آمریکایی محصول کمپانی نیکلودیون Nickelodeon است. پخش این انیمیشن محبوب از سال ۱۹۹۹ شروع شده است و تا کنون ادامه دارد. شخصیت اصلی کارتون باب اسفنجی است. او یک همکار و همسایه‌ی خودخواه و بد اخلاق به نام اختاپوس، یک مدیر پول دوست و زبل به نام آقای خرچنگ و 2 دوست به نام‌های پاتریک و سندی دارد. باب در رستوران آقای خرچنگ  در کنار اختاپوس کار می‌کند. او بهترین همبرگرهای سراسر اقیانوس را درست می‌کند؛ همبرگرهایی که پلانتکتون آرزو دارد یک روز فرمول سری آن را به دست بیاورد. در اوقات فراغت، باب با پاتریک وقت می‌گذراند و عروس دریایی شکار می‌کند.

در این قسمت از این انیمیشن با نام انیمیشن باب اسفنجی : تو اخراجی باب ، ماجرا از رستوران آقای خرچنگ شروع می‌شود. باب با مهارت خاصی تمام کارهای رستوران را انجام می‌دهد. شستن ظرف‌ها، نظافت سالن، تهیه همبرگر و تحویل دادن آن به مشتری همه از وظایف باب هستند. باب اسفنجی همه‌ی این کارها را با ذوق و شوق انجام می‌دهد و عاشق کارش است. او مشغول رسیدگی به سفارشات مشتری است که آقای خرچنگ با خبری بد از راه می‌رسد. او به باب اسفنجی می‌گوید که اخراج است. اختاپوس از شنیدن این خبر خیلی خوشحال می‌شود اما باب نمی‌تواند باور کند که به این راحتی کنار گذاشته شده است.

ظاهرا آقای خرچنگ می‌خواهد پول پس انداز کند و نمی‌تواند از عهده‌ی پرداخت حقوق باب بر بیاید. باب به او پیشنهاد می‌دهد که مجانی کار کند اما آقای خرچنگ به این هم فکر کرده است و می‌گوید نمی‌تواند کار غیرقانونی انجام دهد... انیمیشن باب اسفنجی : تو اخراجی باب را می‌توانید با دوبله فارسی از وب سایت و اپلیکیشن ویزور تماشا کنید. همچنین تمام قسمت‌های این انیمیشن کمدی و پرماجرا با دوبله فارسی در ویزور در دسترس شما علاقمندان قرار دارد. امیدواریم از تماشای آنها لذت ببرید. پیشنهاد ما در وب سایت ویزور کیدز این است که تماشای انیمیشن های محبوب و مطرح جدیدی مانند انیمیشن روح 2020 ، ویلوبی ها، جاسوسان نامحسوس ، گرگ مادرزاد، انیمیشن متصل و ... را نیز از دست ندهید.