فصل شکار 2 | Open Season 2
سینمایی مدت زمان: 76 دقیقه سال تولید: 2008

دانلود انیمیشن فصل شکار 2 با دوبله فارسی Open Season 2

در انیمیشن فصل شکار 1 دیدیم که «بوگ» و «الیوت» که ناخواسته وارد جنگل شده بودند در آنجا دوستانی پیدا کردند و نه تنها از فصل شکار جان سالم به در بردند بلکه درس خوبی به شکارچی‌ها دادند. از آن به بعد بوگ تصمیم گرفت در جنگل بماند و زندگی کند. قسمت دوم این کارتون یعنی انیمیشن فصل شکار 2 در حالی شروع می‌شود که الیوت عاشق «جیزل» شده است و می‌داند که او هم دوستش دارد. او خودش را برای خاستگاری و مراسم عروسی آماده کرده است. قبل از این‌ها او با شاخ‌های جدیدش که از قد و قواره‌اش هم بزرگتر است در حال قیافه گرفتن است که شاخش دوباره می‌شکند. آن شاخ‌ها تنها برگ برنده او برای جلب نظر جیزل بودند. حالا الیوت با جثه کوچکش هیچ شانسی در برابر گوزن‌های دیگر ندارد.

در ادامه انیمیشن فصل شکار 2 بعد از یک خرگوش بازی مفصل، بوگ و بقیه الیوت را برای مراسم ازدواج آماده می‌کنند. همه به جیزل می‌گویند ازدواج با الیوت اشتباه است و او خودش را بدبخت می‌کند اما او تصمیمش را گرفته است. زمانی که کشیش گوزن‌ها در حال اجرای مراسم ازدواج است، الیوت کمی آن طرف‌تر می‌بیند که «آقای وینی» یا همان سوسیس در حال رفتن به سمت جاده است. الیوت، وسط مراسم و قبل از بله گفتن آنجا را ترک می‌کند و دوان دوان به سمت سوسیس می‌رود. در سمت دیگر جاده، صاحب سوسیس ایستاده و او را با خودش می‌برد. از نظر الیوت، سوسیس اسیر شده است و باید او را نجات دهد...

انیمیشن فصل شکار 2 حدود دو سال بعد از قسمت اول ساخته و به صورت DVD پخش شده است. این انیمیشن طرفداران زیادی به دست آورد و سازندگانش را ترغیب به ساختن قسمت‌های بعدی کرد. تمام قسمت‌های انیمیشن فصل شکار دوبله فارسی را می‌توانید از سایت یا اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا و دانلود کنید.

ضمن آن که جدیدترین و محبوب ترین انیمیشن های جهان مانند رالف خرابکار 2 ، باب اسفنجی اسفنج در حال فرار، ترول ها 2 ، فروزن، سونیک خارپشت ، عصر یخبندان، شگفت انگیزان 2 و ... نیز در وب سایت ویزور در دسترس شما عزیزان قرار دارد.