باب اسفنجی : نامه حلزونی | Sponge Bob
سینمایی مدت زمان: 55 دقیقه سال تولید: 2016

دانلود انیمیشن باب اسفنجی : نامه حلزونی با دوبله فارسی

در انیمیشن باب اسفنجی : نامه حلزونی ، یک روز جدید در شهر بیکینی باتم شروع شده است اما باب اسفنجی که همیشه شاد و سرحال است، این بار ناراحت و افسرده است زیرا دوست خوبش پاتریک به سفر رفته است. باب همچنان که با بی حوصلگی برگه‌های یک مجله را ورق می‌زند، یک آگهی جالب می‌بیند. کسانی که تنها هستند می‌توانند به یک دوست ناشناس نامه بنویسند تا احساس تنهایی نکنند. باب از این ایده خوشش می‌آید و شروع به نامه نوشتن می‌کند. او خودش را معرفی می‌کند و شغلش را می‌نویسد.

در ادامه انیمیشن باب اسفنجی : نامه حلزونی او برای آوردن یک پاکت نامه اتاق را ترک می‌کند. در همین لحظه حلزون دست آموزش یعنی گری روی نامه می‌رود و نوشته‌ها را خیس می‌کند. باب نامه را خشک می‌کند اما یک جمله‌ی او به کلی عوض شده است. باب نوشته بود که سرخ کردن را دوست دارد اما حالا نوشته‌اش می‌گوید که پرواز کردن را دوست دارد. او توجهی نمی‌کند و نامه را ارسال می‌کند. جواب نامه‌اش چند روز بعد می‌رسد و دوست ناشناس باب خوشحال است که یک دوست خلبان پیدا کرده است...

انیمیشن باب اسفنجی را یک زیست‌شناس دریا به نام «استیون هیلنبرگ» ساخته است. او زمانی که در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل می‌کرد، کتاب طنزی به نام منطقه جزر نوشت. این داستان در مورد موجودات دریایی بود که در صخره کنار دریا زندگی می‌کردند و نقش اصلی این داستان یک اسفنج بود. او تصمیم گرفت شکل ظاهری باب را نه شبیه به اسفنج‌های دریایی بلکه شبیه به اسفنج‌های مصنوعی طراحی کند و به این شکل یکی از محبوب‌ترین سریال‌های انیمیشنی دنیا شکل گرفت. در وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز می‌توانید انیمیشن باب اسفنجی : نامه حلزونی دوبله فارسی را تماشا و یا در صورت تمایل آن را دانلود کنید. همچنین تمام قسمت‌های باب اسفنجی شلوار مکعبی با دوبله فارسی در ویزور در دسترس علاقمندان قرار دارد.

نقد و بررسی

۹۸/۰۹/۰۶
خیلی خوبه ولی باید پول بریزی حسابش همه برنامه کودک همداره

ثبت نقد جدید

برای ثبت نقد باید وارد سایت شوید.